1. Nieuws

    ‘KPN scoort beter dan Ziggo’

    Word of Mouth (WoM) is mond tot mond-reclame van eigen klanten in de richting van familie, vrienden of kennissen. Voor aanbieders van vaste netwerk-diensten is deze vorm van reclame belangrijk.
    Jarco Kriek
    20 juli 2019
    comments 28
    ‘KPN scoort beter dan Ziggo’
    Foto ANP

    Marktonderzoeker Telecompaper peilt elke zes maanden onder ongeveer 5.000 Nederlanders die een triple play-abonnement – tv, internet en telefoon – kopen of zij tevreden over geleverde diensten zijn. En of zij de eigen aanbieders aan andere Nederlanders zouden adviseren als vervanging voor de huidige leverancier.

     

    XS4All

    KPN dochterbedrijf XS4All komt – ondanks de soms negatieve berichtgeving over het voornemen te stoppen met deze merknaam – voor de zevende keer als winnaar uit de bus. Maar liefst 82 procent van de XS4All-klanten zou dit bedrijf aan anderen adviseren. KPN zag de WoM-score licht dalen naar 69 maar behoudt de derde positie in het onderzoek. Dat is veel beter dan grootste concurrent Ziggo. Die zag de WoM-score wel licht verbeteren. T-Mobile, Delta, Ziggo en NLE staan in het laatste onderzoek respectievelijk zesde, zevende, achtste en negende. Het onderlinge verschil tussen deze aanbieders is echter zeer klein en maximaal 4 procent.

     

    EQT

    Het onderzoek van Telecompaper komt zeker als een tegenvaller voor de EQT-aanbieders Delta en Caiway. Beide aanbieders zagen de WoM-score met rond de 10 procent dalen. Caiway komt als laagste uit de bus, met 41 punten .

    TelecompaperonderzoekWoMabonnementtriple playAlles in 1Alles-in-1WoMZiggoVodafoneZiggoKPNXS4AllEQTDeltaCaiway

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTJES GOOD BOYS

      Wat kan er wel allemaal niet fout gaan op één dag? De makers van Superbad, Bad Neighbours en Sausage Party komen met het originele Good Boys. Als hij wordt uitgenodigd voor zijn eerste feestje raakt de twaalfjarige Max in paniek omdat hij niet weet hoe je moet zoenen. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Make Holland great again

    Make Holland great again
    NPO 3 om 20:15 uur
    YUNG DWDD-reporter Sahil Amar Aïssa had de afgelopen maanden één missie. Een geheime missie nog wel: het land een beetje beter maken. Of nou ja, ten minste een poging doen. Is het leven hier dan om te janken? Ben je mal! Maar toch zien we met z’n allen dagelijks dingen die beter kunnen. En als niemand iets doet, verandert er ook niets, toch?

    TV-TIP Savage builds

    Savage builds
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Als kind leer je dat je niet met je eten mag spelen en je mag er al helemaal niet mee gooien. Adam Savage trekt zich daar helemaal niks van aan en heeft een episch voedselgevecht met collega Tory Belleci. De twee bedenken allerlei rare machines om eten naar elkaar te smijten.

    Interview

    • *

      Frans Bauer

      The Voice Senior

      Geer & Goor verlieten met gierende banden hun stoel in The Voice Senior. Enter Frans Bauer als vierde coach naast Marco Borsato, Ilse DeLange en Angela Groothuizen.
      Reacties0 reactie(s)