CNBC start met nieuwe lifestyle programmering
De business-nieuwszender CNBC Europa start in de weekeinden met een vernieuwde programmering onder de noemer ‘CNBC Life’.
27 februari 2008
comments 0
De business-nieuwszender CNBC Europa start in de weekeinden met een vernieuwde programmering onder de noemer ‘CNBC Life’.
CNBC is met directe ingang een vernieuwde weekendprogrammering gestart. Onder de noemer CNBC Life worden elke zaterdag en zondag in totaal 18 uur aan lifestyle-programma’s uitgezonden. De middag en avond worden dan gevuld met programma’s rondom vijf thema’s: reizen & vrije tijd, sport, luxury, entertainment en current affairs. De opzet van de nieuwe programmering is speciaal om de doelgroep van het kanaal in het weekeinde te voorzien van interessante programma’s.
CNBC Europe stelt dat zij een ‘high end audience’ bereikt, dat geen zin of tijd heeft om speciaal voor hen interessante programma’s te gaan zoeken. Daarom wil CNBC hen in het weekeinde voorzien van interessante programma’s die goed aansluiten op hun zakelijke week.
CNBC is met directe ingang een vernieuwde weekendprogrammering gestart. Onder de noemer CNBC Life worden elke zaterdag en zondag in totaal 18 uur aan lifestyle-programma’s uitgezonden. De middag en avond worden dan gevuld met programma’s rondom vijf thema’s: reizen & vrije tijd, sport, luxury, entertainment en current affairs. De opzet van de nieuwe programmering is speciaal om de doelgroep van het kanaal in het weekeinde te voorzien van interessante programma’s.
CNBC Europe stelt dat zij een ‘high end audience’ bereikt, dat geen zin of tijd heeft om speciaal voor hen interessante programma’s te gaan zoeken. Daarom wil CNBC hen in het weekeinde voorzien van interessante programma’s die goed aansluiten op hun zakelijke week.
Behalve onder meer een blok van vier uur met ‘zakelijke’ sporten zoals golf zullen in de avonduren ook de talkshows van Jay Leno en Conan O’Brien deel blijven uitmaken van de programmering.
CNBCCNBC Life