13th Street geeft elke dag een iPad weg
13TH STREET Universal, de best bekeken misdaad- en thriller zender van Nederland, heeft deze maand een interactieve misdaadquiz waarbij elke dag een iPad2 wordt weggegeven.
2 november 2011
comments 0

In de ‘Killer iPad Quiz’ krijgen kijkers 30 dagen lang, elke dag, een vraag voorgeschoteld die ze alleen kunnen beantwoorden door dezelfde dag vanaf 20.30uur te kijken naar series als Rookie Blue en House op 13TH STREET. De antwoorden moeten vervolgens worden gegeven op de website van de zender via www.13thstreetuniversal.nl. Alle vragen die gesteld worden in de quiz hebben betrekking op de prime time programmering van 13TH STREET in de maand november.
In de novembermaand zijn op de zender onder meer nieuwe afleveringen te zien van Rookie Blue, House en Law & Order. 13th Street is bij vrijwel alle grote aanbieders van digitale telelevisie in Nederland (zoals CanalDigitaal, KPN, Ziggo, UPC, Delta enz.) te ontvangen, meestal wel in de pluspakketten. De zender wordt door NBC Universal in de markt gezet. Via Facebook worden de deelnemers aan de quiz dagelijks op de hoogte gehouden van de nieuwe vragen en van de winnaars.
13th StreetQuizNBC UniversalUPCKPNZiggoCanaldigitaal