Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    300.000 kijkers minder in avonduren

    In een jaar tijd heeft lineaire televisie in de avonduren ruim 300.000 kijkers verloren. Dit blijkt uit onderzoek van Stichting Kijkonderzoek (SKO).
    Peter de Koning
    10 june 2018
    comments 0
    300.000 kijkers minder in avonduren
    Foto ANP

    Nederlanders kijken minder lineair naar televisie. Steeds vaker wordt online naar content gekeken op het moment dat dit de kijker zelf het beste uitkomt. Dit zorgt ervoor dat het aantal Nederlanders dat gemiddeld tussen 18.00 en 24.00 uur lineair naar televisieprogramma’s kijkt met 300.000 is gedaald. Dit is goed zichtbaar aan de dagelijkse kijkcijferrapportage van SKO. Het aantal programma’s dat meer dan een miljoen kijkers lineair weet te bereiken is steeds vaker op de vingers van één hand te tellen.

    lineairtraditioneelonlinekijkcijfersStichting KijkonderzoekSKO

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win Harry Potter in 4K Ultra HD

      Een wonderbaarlijke nieuwe manier om de magische wereld van Harry Potter te beleven! Bekijk Harry Potter en de Steen der Wijzen zoals je hem nog nooit hebt gezien, nu in 4K-resolutie. Totaal TV mag deze voor drie Oscars genomineerde fantasyfilm vijf keer op 4K Ultra HD weggeven.

    TV-TIP NOS WK-kwalificatie voetbal (v): IJsland - Nederland

    NOS WK-kwalificatie voetbal (v): IJsland - Nederland
    ZDF om 15:45 uur
    IJsland is de moeilijkste tegenstander in de poule en deze listige dames zijn nu net vanavond de tegenstanders van Oranje.

    TV-TIP What Women Want

    What Women Want
    RTL 8 om 20:28 uur
    Reclamemaker Nick Marshall heeft geen flauw benul wat vrouwen willen. Totdat hij een ongeluk krijgt en gedachten kan horen.

    Interview

    • *

      Tooske Ragas

      K2 zoekt K3

      De Vlaamse presentator Kürt Rogiers en onze eigen Tooske Ragas zorgen dat de zoektocht naar een nieuw K3-lid in goede banen wordt geleid.
      Reacties0 reactie(s)