AMC, Food Network en Fine Living betreden Nederlandse advertentiemarkt

Per 1 januari 2017 is het mogelijk om op AMC Nederlandse TV-campagnes in te kopen. In de loop van het eerste kwartaal van 2017 worden de zenders Food Network en Fine Living opengesteld voor advertising. AMC Global, onderdeel van AMC Networks International, biedt favoriete films uit alle genres en decennia en zit bij veel aanbieders, waaronder Ziggo, in het pluspakket. Food Network biedt een frisse kijk op foodprogramma’s en is een lifestyle- en entertainmentmerk met prijswinnende kookshows, topchefs en wedstrijden. De zender werd recent bij Ziggo in het pluspakket toegevoegd in SD, maar is bij CanalDigitaal in HD-kwaliteit te zien. Fine Living is net als Food Network een zender van Scripps Networks en biedt programma’s over modern wonen en design entertainmentshows. Ook Fine Living werd recent bij Ziggo in het pluspakket toegevoegd, maar wel in SD-kwaliteit. Fine Living is bij CanalDigitaal ook in HD-kwaliteit te zien. De zenders zijn (grotendeels) Nederlands ondertiteld.