1. Nieuws

    Belgacom gaat definitief op in Proximus

    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.
    Jan-Hein Visser
    29 september 2014
    comments 0
    Belgacom gaat definitief op in Proximus
    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.

    Proximus is in België (en vooral Vlaanderen) één van de grootste telecombedrijven en tevens de grootste concurrent van Telenet waar het gaat om digitale televisie en internetdiensten. De afgevaardigd bestuurder van Belgacom, Dominique Leroy, presenteerde maandag het nieuwe logo van Proximus evenals de nieuwe ambities.

    Proximus zet in op groei

    De belangrijkste reden om alle diensten onder de noemer Proximus te scharen is de groeistrategie van het bedrijf. Via het mobiele telefonie-netwerk van Proximus was het al mogelijk veel interactieve diensten af te nemen in Vlaanderen en Brussel, waaronder overal mobiel online televisie kijken. De bekende straatkasten met de blauwe B veranderen voorlopig niet, wel worden de servicepunten en winkels aangepast. Het nieuwe logo kent twee kleuren: het paars van Proximus dat symbool staat voor de vitale impuls en het traditionele blauw dat onlosmakelijk verbonden is met Belgacom. Het telecombedrijf doet de komende jaren grote investeringen om de snelheid op zowel haar mobiele als vaste netwerk flink op te schroeven. Behalve het toepassen van nieuwe technieken op het kopernetwerk speelt de verdere uitrol van glasvezel daarbij een grote rol.
    BelgacomProximusBelgiëVectoringVDSL-2KPNkopernetwerkBelgiëTelenet

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP Brave

    Brave
    om 03:21 uur
    Als Brave een klein halfuur op gang is, dringt zich iets opmerkelijks op: dit is een Disney-classic. In positieve zin hoor, maar toch wringt er iets: Brave is van Pixar. Dat is weliswaar een dochter van Disney, maar heeft altijd de vrije teugel gekregen. Is dit voorbij? Waar is de eigengereidheid van Pixar gebleven? Die beperkt zich hier tot hoofdpersoon Merida, een Schotse prinses, die liever ravot, paardrijdt en pijlen afschiet dan in een voorgekookt huwelijk te stappen. Ongewild verandert ze haar moeder in een beer, waarna de film voorspelbaar wordt.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)