1. Nieuws

    Belgacom gaat definitief op in Proximus

    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.
    Jan-Hein Visser
    29 september 2014
    comments 0
    Belgacom gaat definitief op in Proximus
    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.

    Proximus is in België (en vooral Vlaanderen) één van de grootste telecombedrijven en tevens de grootste concurrent van Telenet waar het gaat om digitale televisie en internetdiensten. De afgevaardigd bestuurder van Belgacom, Dominique Leroy, presenteerde maandag het nieuwe logo van Proximus evenals de nieuwe ambities.

    Proximus zet in op groei

    De belangrijkste reden om alle diensten onder de noemer Proximus te scharen is de groeistrategie van het bedrijf. Via het mobiele telefonie-netwerk van Proximus was het al mogelijk veel interactieve diensten af te nemen in Vlaanderen en Brussel, waaronder overal mobiel online televisie kijken. De bekende straatkasten met de blauwe B veranderen voorlopig niet, wel worden de servicepunten en winkels aangepast. Het nieuwe logo kent twee kleuren: het paars van Proximus dat symbool staat voor de vitale impuls en het traditionele blauw dat onlosmakelijk verbonden is met Belgacom. Het telecombedrijf doet de komende jaren grote investeringen om de snelheid op zowel haar mobiele als vaste netwerk flink op te schroeven. Behalve het toepassen van nieuwe technieken op het kopernetwerk speelt de verdere uitrol van glasvezel daarbij een grote rol.
    BelgacomProximusBelgiëVectoringVDSL-2KPNkopernetwerkBelgiëTelenet

    Reacties

  1. TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP The Chronicles of Riddick

    The Chronicles of Riddick
    Veronica om 20:30 uur
    Toen Vin Diesel nog een onbekende spierklomp was, maakte hij de sf-film Pitch Black, waarin met minimale middelen het onderste uit de kan gehaald werd. Voor dit vervolg versierde hij een megabudget. Je moet flink wat geduld hebben met het scenario, maar dan valt er toch nog heel wat plezier te beleven.