1. Nieuws

    Betere muziek en nieuwe vormgeving Stingray Lite TV

    Het Canadese muziekbedrijf Stingray heeft de muziekdatabase van muziekzender Stingray Lite TV verbeterd. Daarnaast is ook de audiovisuele vormgeving van de tv-zender vernieuwd.
    Jarco Kriek
    18 augustus 2015
    comments 4
    Betere muziek en nieuwe vormgeving Stingray Lite TV

    Het Canadese muziekbedrijf Stingray heeft de muziekdatabase van muziekzender Stingray Lite TV verbeterd. Daarnaast is ook de audiovisuele vormgeving van de tv-zender vernieuwd.


    Stingray is op de Nederlandse markt onder meer actief met de muziekzenders Lite TV, Brava en Djazz.tv. Ook biedt het non-stop thematische muziekkanalen aan. Het koppelde hierbij de diensten XLnt en Music Choice waarvan volledig eigenaar is. Onder de naam Stingray Lite TV wordt de kijker de grootste hits van de beste nationale en internationale artiesten vanaf de jaren ’80 tot nu aangeboden. Stingray heeft Lite TV nu een rebranding laten ondergaan. Het meer lokaliseren van de muziekdatabase – waardoor er meer Nederlandse artiesten te zien en te horen zijn – is hier een onderdeel van. De muziekzender heeft hiervoor muziekspecialist Walter Zwart aangesteld.

    Stingray Lite TV: Pop of Colour

    Ook een gewijzigde slogan is onderdeel van de vernieuwde audiovisuele vormgeving. Onder de noemer Pop of Colour brengt Stingray Lite TV de muziek vanaf nu naar de kijker toe. Verder bestaat de rebranding van de muziekzender uit een nieuwe, kleurrijke look, met speciaal ontworpen video-animaties en promo’s onder het motto Pop of Colour.

    StingrayStingray Lite TVmuziekmuziekzenderPop of ColourWalter ZwartXLntMusic ChoiceStingray MusicDjazz.tvBravavormgeving

    Reacties

  1. TV-TIP Dagelijkse zomerkost

    Dagelijkse zomerkost
    Een om 19:40 uur
    Terwijl heel België aan de buis gekluisterd zat voor het WK Voetbal in Rusland, trok Jeroen Meus naar Spanje voor zijn culinaire programma. Vijf weken lang paella, chorizo en gehaktballetjes. We krijgen al goesting bij de gedachte. Ken je trouwens het Spaanse woord voor Vlaams? Niet? Flamenco!

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP De slimste mens

    De slimste mens
    NPO 2 om 20:25 uur
    Je hoeft niet in het hoogbegaafdenklasje te hebben gezeten om De Slimste Mens te winnen. Een flinke snuif algemene kennis met een dosis strategisch inzicht kan je zomaar in de finale doen belanden. In deze eerste aflevering van deze zomereditie gaan Cas Jansen, Lonneke Dort en Jan Blokhuijsen de strijd met elkaar aan.