Black Friday lokkertje voor zowel aanbieders als verkopers van tv

Black Friday is de dag na Thanksgiving. Hierbij worden forse koopjes aangeboden door veel winkels. Ook in Europa doen bedrijven hier steeds meer aan mee. In plaats van normale prijzen gelden dan enorme aanbiedingen. Of die nieuwe 4K-, Oled- of Qled-tv dan ook daadwerkelijk veel goedkoper is dan anders is natuurlijk wel de vraag. Soms verhogen winkelketens voorafgaand aan acties de prijzen eerst langzaam en geleidelijk of laten eerdere acties juist tijdig stoppen. Wat in elk geval een voordeel voor de consument is tijdens dit soort acties is dat diverse winkels naar elkaar kijken en proberen net onder de prijs van de ander te gaan zitten. Vergelijken loont.
Ook tv-aanbieders doen mee
Omdat iedereen wel graag mee wil doen aan Black Friday om zo de consument voor zich te winnen, doet zelfs kabelaar Ziggo dat. Nieuwe klanten krijgen van vrijdag tot maandag een nog voordeligere aanbieding met een totaalpakket voor de eerste zes maanden voor drie tientjes. Uiteraard gelden daarbij wel bepaalde voorwaarden zoals dat men niet recent heeft opgezegd.