1. Nieuws

    Brussel moet zorgen voor nieuwe klanten KPN

    Dramaserie Brussel moet onder meer zorgen dat bestaande KPN-klanten tevreden blijven, maar het telecombedrijf mikt natuurlijk ook op nieuwe aanwas.
    Jarco Kriek
    18 maart 2016
    comments 6
    Brussel moet zorgen voor nieuwe klanten KPN

    Dramaserie Brussel moet onder meer zorgen dat bestaande KPN-klanten tevreden in de aanbieder blijven. En natuurlijk mikt het telecombedrijf met de serie ook op aanwas van nieuwe tv-klanten.

     

    Brussel is een vorm van exclusieve content dat KPN over enkele maanden aan gaat bieden aan klanten die onder meer abonnementen voor Interactieve TV en Play van KPN afnemen. De dramaserie werd in de zomer van 2015 door KPN aangekondigd. Uiteindelijk kunnen KPN-klanten in december naar de tien afleveringen van het eerste seizoen kijken. KPN presenteerde deze week samen met producent Endemol de nieuwe serie in het Amsterdamse Filmmuseum EYE. Johanna ter Steege speelt een van de hoofdrollen, net als Daniël Boissevain, de Vlaamse Liesa van der Aa en de Rus Alexander Lazarev.

    Bestaande klanten KPN tevreden houden

     

    KPN biedt al enkele maanden exclusieve content in de vorm van documentaires, achtergrondverhalen, muziek en columns. De telecomaanbieder werkt hierbij onder meer samen met Voetbal International, Xite en Helden. KPN is de eerste aanbieder in Nederland die alleen voor eigen klanten een tv-serie laat produceren. Al langere tijd doen onbeperkt kijken-aanbieders als Netflix en Videoland dit. KPN ziet exclusieve content als cadeautjes voor tv-klanten. Het is in eerste instantie bedoeld om bestaande klanten voor hun loyaliteit te bedenken en hen als klant te behouden. Daarnaast mikt KPN natuurlijk ook op de aanwas van nieuwe klanten.

    Brussel dure serie voor KPN

     

    Het cadeautje dat KPN in de vorm van de tv-serie Brussel aan klanten geeft, is wel prijzig. De productiekosten van één aflevering van de serie zijn vijfhonderdduizend euro. Het eerste tiendelige seizoen kost KPN dus in totaal vijf miljoen euro.

    KPNInteractieve TVPlayPlay van KPNexclusiefcontentexclusieve contenttvtelevisietv-seriedramaserieBrusselglasvezelDSLkoperkoperdraadNetflixVideoland

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      1X SONY NOISE CANCELLING HEADPHONE

      Stilstaan bij een bushalte of een lange vlucht naar New York? De WH-XB900N filtert ongewenste geluiden. Dankzij digital noise cancelling wordt het omgevingsgeluid geëlimineerd. Dit nieuwe model is vanaf nu voor €250,- verkrijgbaar in stijlvol blauw en zwart. Totaal TV mag er één weggeven.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:05 uur
    Schoenenvet, blarenpleisters en Fons de Poel met een microfoon. Ja hoor, de Nijmeegse Vierdaagse is weer van start gegaan. Maar liefst 47.000 wandelaars lopen de 103e editie. Op deze ‘blauwe dinsdag’ hebben de mensen in tussenstop Elst zich weer in het blauw uitgedost.

    TV-TIP The Age of Adaline

    The Age of Adaline
    RTL 8 om 20:30 uur
    De 29-jarige Adaline Bowman merkt na een bijnadoodervaring dat ze niet meer veroudert. Om te voorkomen dat iemand haar geheim achterhaalt, laat ze acht decennia lang niemand meer in haar leven toe. Maar een toevallige ontmoeting met de charismatische filantroop Ellis Jones wakkert haar passie voor het leven en de liefde plots weer aan.

    Interview

    • *

      Kim Lammers

      Meer dan goud

      In Meer dan goud leven zes oud-topsporters een week lang onder één dak. Het levert een intiem en authentiek beeld op van de mensen achter de sporters.
      Reacties0 reactie(s)