1. Nieuws

    CNN brengt branded content-campagne over innoveren

    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.
    Jan-Hein Visser
    17 februari 2016
    comments 0
    CNN brengt branded content-campagne over innoveren
    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.

    Het brengen van branded content is niet nieuw. RTL Z verhuurt op die manier een deel van haar zendtijd en ook diverse geschreven nieuwsmedia doen hier aan. Voor CNN gaat Capgemini de campagne 'innovators race' in beeld brengen. CNN is daar deze week mee begonnen en dit loopt door tot in maart. Innovators race is een wereldwijde campagne waarbij studenten uit de IT- en business sector creatieve oplossingen bedenken in opdracht van diverse internationale merken. Capgemini sponsort de animatiefilms die worden gemaakt voor het project en huurt zendtijd bij CNN. Dit wordt in beeld gebracht via social media, op mobiele netwerken, online en daarnaast op CNN in het programma CNN Money. Meer informatie is op www.innovatorsrace.com te vinden.
    CNNCNN HDCapgeminiCNN InternationalContent BrandingRTL Z

    Reacties

  1. TV-TIP WK wielrennen op de weg

    WK wielrennen op de weg
    NPO 2 om 14:05 uur
    Na zijn ongelooflijke prestaties door tweede te worden in zowel de Giro als de Tour deed Tom Dumoulin het een paar weken relatief rustig aan. De Limburger moet vanmiddag echter vol aan de bak om zijn wereldtitel in het WK tijdrijden te verdedigen. De mannen rijden 52,5 kilometer in de buurt van Innsbruck.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM

      In Jurassic World: Fallen Kingdom keren favoriete personages terug en worden dinosaurussen geïntroduceerd die nog angstaanjagender zijn dan ooit tevoren. Totaal TV mag de Blu-ray van dit 3D actie-spektakel vijf keer weggeven.

    TV-TIP Hufterproef

    Hufterproef
    NPO 3 om 20:25 uur
    Bananasplit is in een nieuw jasje gegoten om de hufterigheid van Nederland te testen. Op een druk terras in Eindhoven stelt een jongen zijn nieuwe liefde voor aan zijn vader. Het nieuwe schatje is een jongen in plaats van een door de vader gewenst meisje. Hoe reageert dit terras?