COAX voert overleg met Ziggo

Belangenvereniging van gebruikers van kabeldiensten COAX
voert binnenkort overleg met het management van Ziggo. Deze bedrijven hebben
periodiek overleg met elkaar over actuele zaken.
COAX en Ziggo spreken elkaar op 25 februari. De
belangenvereniging roept Ziggo-abonnees op om vragen en opmerkingen over de
dienstverlening van het kabelbedrijf aan hen door te geven. De belangrijkste en
veel voorkomende vragen worden in het overleg aan het management van Ziggo
voorgelegd. Vragen en opmerkingen kunnen via www.coax.nl
bij de belangenvereniging worden aangemeld.





