1. Nieuws

    Discovery scoort hoogste marktaandeel ooit in doelgroep

    Discovery Channel heeft in april wederom een hoger marktaandeel onder haar hoofddoelgroep bereikt. Discovery Channel profileert zich als mannenzender en mikt op 20 tot en met 49 jaar.
    Jan-Hein Visser
    9 mei 2014
    comments 0
    Discovery scoort hoogste marktaandeel ooit in doelgroep
    Discovery Channel heeft in april wederom een hoger marktaandeel onder haar hoofddoelgroep bereikt. Discovery Channel profileert zich als mannenzender en mikt op 20 tot en met 49 jaar.

    Met 4,2% aandeel in deze voor commercials belangrijkste doelgroep heeft de zender het hoogste marktaandeel ooit behaald. De mannenzender is hiermee de achtste zender in deze doelgroep. De maandag is de best scorende avond, met Moonshiners, Gold Rush en Gold Fever als bestbekeken series van de zender.

    Ongeluk Mount Everest bij Discovery

    Discovery Channel haakt ook steeds vaker in op grote actuele gebeurtenissen zoals recent het grote ongeluk op de Mount Everest. Een ontroerend en persoonlijk verslag laat zien wat er gebeurde. Everest Avalanche Tragedy is op zondag 18 mei om 12.15 uur te zien op Discovery Channel. Aansluitend aan deze documentaire zendt Discovery Channel om 13.05 uur de aflevering Bear Grylls: Man vs. Everest uit.
    Discovery ChannelmarktaandeelkijkcijfersMount Everest

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTJES GOOD BOYS

      Wat kan er wel allemaal niet fout gaan op één dag? De makers van Superbad, Bad Neighbours en Sausage Party komen met het originele Good Boys. Als hij wordt uitgenodigd voor zijn eerste feestje raakt de twaalfjarige Max in paniek omdat hij niet weet hoe je moet zoenen. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    Interview

    • *

      Frans Bauer

      The Voice Senior

      Geer & Goor verlieten met gierende banden hun stoel in The Voice Senior. Enter Frans Bauer als vierde coach naast Marco Borsato, Ilse DeLange en Angela Groothuizen.
      Reacties0 reactie(s)