Dramaserie Brussel exclusief voor klanten KPN

KPN kondigde anderhalf jaar geleden Brussel als eerste eigen dramaserie aan. De serie, geproduceerd door EndemolShine, kost het telecombedrijf enkele miljoenen euro’s. De cadeautjes die KPN via KPN Presenteert geeft, moeten gezien worden als beloning voor de trouwheid van klanten. Met exclusieve content wil KPN niet alleen bestaande klanten behouden, maar ook nieuwe klanten lokken. Exclusieve content is het belangrijkste ingrediënt in de onderlinge concurrentiestrijd tussen KPN en Ziggo.
Lineair en online
KPN biedt Brussel zowel lineair als online aan. Lineair kan elke zaterdagavond via het kanaal KPN Presenteert op voorkeuzekanaal 18 naar een nieuwe aflevering gekeken worden. Het lineaire kanaal KPN Presenteert is alleen bij Interactieve TV, en dus niet bij Digitenne, beschikbaar. Is men geen klant bij KPN dan zijn de eerste drie afleveringen op de internetsite van KPN te bekijken. Brussel is een dramaserie over het politieke leven in de hoofdstad van Europa en staat vol van politieke- en zakelijke deals, justitiële onderzoeken en romances.