1. Nieuws

    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.
    Jarco Kriek
    13 augustus 2014
    comments 8
    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.

    NLziet combineert de uitgesteld kijken–dienst NPO Plus, RTL XL en SBS KIJK. Er kan naar eerder uitgezonden films, series en programma’s tot een jaar na lineaire tv-uitzending in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken worden. Een abonnement op NLziet kost €7,95 per maand. De eerste maand kan de Nederlander gratis met de nieuwe tv-dienst kennismaken.

    Zie je bij NLziet

    De eerste reclamecampagne draagt de slogan ‘Zie het bij NLziet’. Via tv-commercials worden de mogelijkheden van NLziet onder meer door Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij getoond. NLziet is vooralsnog alleen via pc, laptop, tablet en smartphone te bekijken. De tablet en smartphone-apps ondersteunen sinds kort wel Chromecast. Hierdoor is de onbeperkt kijken-dienst via een omweg ook via het televisiescherm te bekijken. In de komende maanden komt NLziet op meerdere platformen beschikbaar. Het onderdeel NPO Plus met alleen programma’s van de NPO is nu al via HbbTV beschikbaar. De komst van NLziet naar HbbTV, mediaspelers, internettelevisieplatformen en spelconsoles wordt op een later tijdstip verwacht.

    NLzietNPOpublieke omroepRTL NederlandRTL XL SBS BroadcastingKIJKuitgesteld kijkenall you can watchNetflixViideoland Unlimited

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.