1. Nieuws

    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.
    Jarco Kriek
    13 augustus 2014
    comments 8
    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.

    NLziet combineert de uitgesteld kijken–dienst NPO Plus, RTL XL en SBS KIJK. Er kan naar eerder uitgezonden films, series en programma’s tot een jaar na lineaire tv-uitzending in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken worden. Een abonnement op NLziet kost €7,95 per maand. De eerste maand kan de Nederlander gratis met de nieuwe tv-dienst kennismaken.

    Zie je bij NLziet

    De eerste reclamecampagne draagt de slogan ‘Zie het bij NLziet’. Via tv-commercials worden de mogelijkheden van NLziet onder meer door Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij getoond. NLziet is vooralsnog alleen via pc, laptop, tablet en smartphone te bekijken. De tablet en smartphone-apps ondersteunen sinds kort wel Chromecast. Hierdoor is de onbeperkt kijken-dienst via een omweg ook via het televisiescherm te bekijken. In de komende maanden komt NLziet op meerdere platformen beschikbaar. Het onderdeel NPO Plus met alleen programma’s van de NPO is nu al via HbbTV beschikbaar. De komst van NLziet naar HbbTV, mediaspelers, internettelevisieplatformen en spelconsoles wordt op een later tijdstip verwacht.

    NLzietNPOpublieke omroepRTL NederlandRTL XL SBS BroadcastingKIJKuitgesteld kijkenall you can watchNetflixViideoland Unlimited

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 TICKETS ZIGGO F1 LIVE

      De Grand Prix van Oostenrijk is 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor dit live evenement in de Ziggo Dome weggeven.

    TV-TIP X-Men: Apocalypse

    X-Men: Apocalypse
    om 21:27 uur
    Apocalypse, de eerste mutant, is meteen de sterkste en de gemeenste. Hij verzamelt moderne versies van de vier bijbelse ruiters van de Apocalyps om de wereld aan zijn voeten te krijgen. Daarbij gebruikt hij veel krachten en nog meer special effects.De film-makers vergeten bijna de menselijke maat, die bij de X-Men minstens zo belangrijk is als het spektakel. Ze hebben geen nieuwe trucs geleerd en doen hetzelfde op een grotere schaal, maar hebben genoeg ervaring om daar iets onderhoudends van te maken.

    TV-TIP De Roelvinkjes passen op de winkel

    De Roelvinkjes passen op de winkel
    SBS6 om 20:30 uur
    De verzorgers van woon- en zorgcentrum Herfstzon zijn toe aan wat vakantie. De Roelvinkjes schieten te hulp en nemen de dagelijkse zorg voor vijftig ouderen op zich. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan en het gezin moet nu écht hard werken. Gelukkig is er nog wel ruimte voor een leuke verrassing.

    Interview

    • *

      Airen Mylene

      Hotel Rules

      In Hotel Rules verbouwen vijf kandidatenkoppels elkaars hotel of Bed and Breakfast rigoureus. Airen Mylene presenteert. Het winnende koppel ontvangt 25.000 euro.
      Reacties0 reactie(s)