1. Nieuws

    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.
    Jarco Kriek
    13 augustus 2014
    comments 8
    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.

    NLziet combineert de uitgesteld kijken–dienst NPO Plus, RTL XL en SBS KIJK. Er kan naar eerder uitgezonden films, series en programma’s tot een jaar na lineaire tv-uitzending in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken worden. Een abonnement op NLziet kost €7,95 per maand. De eerste maand kan de Nederlander gratis met de nieuwe tv-dienst kennismaken.

    Zie je bij NLziet

    De eerste reclamecampagne draagt de slogan ‘Zie het bij NLziet’. Via tv-commercials worden de mogelijkheden van NLziet onder meer door Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij getoond. NLziet is vooralsnog alleen via pc, laptop, tablet en smartphone te bekijken. De tablet en smartphone-apps ondersteunen sinds kort wel Chromecast. Hierdoor is de onbeperkt kijken-dienst via een omweg ook via het televisiescherm te bekijken. In de komende maanden komt NLziet op meerdere platformen beschikbaar. Het onderdeel NPO Plus met alleen programma’s van de NPO is nu al via HbbTV beschikbaar. De komst van NLziet naar HbbTV, mediaspelers, internettelevisieplatformen en spelconsoles wordt op een later tijdstip verwacht.

    NLzietNPOpublieke omroepRTL NederlandRTL XL SBS BroadcastingKIJKuitgesteld kijkenall you can watchNetflixViideoland Unlimited

    Reacties

  1. TV-TIP De mediawijsheidtest

    De mediawijsheidtest
    NPO 3 om 20:25 uur
    Filemon Wesselink en Sahil Amar Aïssa voelen bekende en onbekende Nederlanders aan de tand over mediawijsheid. Wat daarmee bedoeld wordt, is de impact van onze online samenleving. Hoeveel uur brengen we door in die digitale wereld, wat delen we allemaal en welke gevolgen heeft dat?

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Tom Cruise is in deze spectaculaire actiefilm terug als Ethan Hunt. Samen met zijn IMF-team bevindt hij zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag de Blu-ray van Mission: Impossible – Fallout vijf keer weggeven.

    TV-TIP 2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World

    2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World
    NPO 2 om 20:25 uur
    Sinds die aardbeiblonde meneer aan de macht is in Amerika vliegen termen als 'fake news' je om de oren. Geld voor degelijke journalistiek is er te weinig en de nieuwsstroom zwelt maar aan. Gelukkig zijn er burgerinitiatieven als Bellingcat, die nieuwe methodes ontwikkelen om dichterbij de waarheid te komen.