Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    EMM verlengt overeenkomst delen ESPN-beelden Eredivisie

    Eredivisie Media & Marketing (EMM) heeft een overeenkomst met uitgeverij PXR over het delen van beelden van ESPN van het betaald voetbal.
    Jarco Kriek
    7 februari 2024
    comments 0
    EMM verlengt overeenkomst delen ESPN-beelden Eredivisie
    Foto Getty Images

    Door de nieuwe overeenkomst tussen EMM en PXR blijven beelden van betaalzender ESPN tot medio 2025 op de websites van de voetbaltitels Voetbal International en VoetbalPrimeur te zien. Beide partijen werken sinds 2016 samen. Belangrijk onderdeel van EMM is ESPN, het platform waar alle Eredivisiewedstrijden live worden uitgezonden. Ook de TOTO KNVB Beker, Keuken Kampioen Divisie en Azerion Vrouwen Eredivisie zijn te zien op ESPN. Korte beeldverslagen van wedstrijden uit de door ESPN uitgezonden betaald voetbalcompetities zijn dus ook het komende voetbalseizoen bij de PXR voetbaltitels te zien.

     

    Samenwerking gaat door

    Wout Stravers, operationeel directeur van PXR: “De beelden van ESPN, zowel van de actualiteit als uit het verleden, worden enorm gewaardeerd door onze bezoekers. Het is mooi dat we die dankzij de verlengde samenwerking kunnen blijven aanbieden." Frank Rutten - Managing Director van Eredivisie Media & Marketing – vult aan: “We zijn blij onze langlopende samenwerking met PXR een verder vervolg te mogen geven. De basis van ons succesvolle partnership ligt in de logische combinatie van onze merken en de wijze waarop die elkaar op relevante wijze versterken. Samen staan we al 7 jaar voor een waardevolle samenwerking en daar gaan we nu met veel enthousiasme mee verder.”

    Eredivisie Media & MarketingEMMESPNvoetbalEredivisie

    Reacties