1. Nieuws

    Eredivisie Live wil nieuwe abonnees aan zich binden

    Na beelden vanuit de kleedkamer lanceert Eredivisie Live nu een applicatie voor de iPhone en iPod. Hiermee wil Eredivisie Live abonnees aan zich binden.
    Jarco Kriek
    22 januari 2010
    comments 0
    Eredivisie Live wil nieuwe abonnees aan zich binden

    Eredivisie Live zet alles op alles om nieuwe abonnees aan zich te binden. Hierdoor wil men meer geld genereren om toch zoveel als mogelijk is aan de financiële verwachtingen te kunnen voldoen. Het voetbalkanaal van de Eredivisieclubs zit in zwaar weer.

    In voetballand is te horen dat volgende jaar bij diverse clubs de jaarlijkse budgetten naar beneden moeten worden bijgesteld wegens minder inkomsten uit televisiegelden. Het aantal abonnees van de voetbalzender ligt volgens deze bronnen op dit moment rond de 400.000. En dat is minder dan men op dit moment had gedacht. Uiteindelijk zou dit aantal na drie jaar zo rond de 750.000 abonnees moeten leggen. Natuurlijk heeft Eredivisie Live ook last van de verslechterde economie in Nederland. Om toch nieuwe abonnees aan zich te binden is sinds de start van de tweede helft van het seizoen het mogelijk om via Eredivisie Live na afloop van diverse wedstrijden een kijkje te nemen in de kleedkamer. Daarnaast heeft Eredivisie Live vandaag een iPhone applicatie gelanceerd waarmee men via de telefoon kan kijken naar Eredivisie Live.

    De nieuwe applicatie is te gebruiken via de iPhone en iPod. Hiermee kan met kijken naar beeldmateriaal van Eredivisie Live. De applicatie is gratis te downloaden. Hiermee zijn video’s, doelpunten en samenvattingen van Eredivisie Live in hoge kwaliteit te zien. Er zijn geen live wedstrijden via deze applicatie te zien maar de samenvattingen zijn wel snel na afloop beschikbaar. Na de installatie kan men drie maal gratis gebruik maken van deze applicatie daarna moet men gaan betalen voor het gebruik hiervan.
    Erdivisie LiveEredivisievoetbal

    Reacties

  1. TV-TIP The Pursuit of Happyness

    The Pursuit of Happyness
    RTL 4 om 06:30 uur
    Deze verfilming van Chris Gardners levensverhaal draait om de Amerikaanse Droom. In dit geval: hoe je van alleenstaande vader en kansloze vertegenwoordiger een veelverdienende effectenmakelaar wordt. Dat levert clichés en rampspoed op, die met doorzettingsvermogen, geloof in jezelf en één of twee mazzeltjes overwonnen wordt. Gelukkig is daar Smith als rots in de branding, die met zijn sterke optreden zorgt voor aangrijpende momenten.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Bed and Breakfast

    Bed and Breakfast
    NPO 1 om 20:25 uur
    Op de boerderij van Johan en Jeanet draait alles om ezels. Je kunt ze aaien, ruiken en er een blokje mee om. Of de Achterhoekers hiermee de aflevering winnen? Nou, niet als het aan Marcel en Peter en Linda en Dénis ligt.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)