Eurosport bereidt zich voor op meest digitale winterspelen ooit
Eurosport heeft een nieuw logo onthuld voor de Olympische Winterspelen van PyeongChang in 2018. Dat worden de eerste op het sportkanaal als thuisbasis van de Olympische Spelen.
19 march 2017
comments 1

Het logo van Eurosport voor PyeongChang 2018 helpt een nieuw tijdperk te definiëren voor Europa’s belangrijkste bestemming op sportgebied en ‘s werelds grootste sportevenement. Het logo combineert het bestaande woordmerk van Eurosport met het lettertype van het PyeongChang-logo in combinatie met de Olympische ringen en reflecteert een wintersport-setting. Eurosport introduceert dit op al haar platformen in de aanloop naar en tijdens PyeongChang 2018.
Meest digitale spelen ooit
Eurosport brengt tijdens de Winterspelen van 2018 meer dan honderd evenementen live en on demand via elk scherm en platform. Daarmee worden de Olympische Spelen van PyeongChang 2018 volgens Eurosport de meest digitale ooit.
EurosportWinterspelenOlympische SpelenDiscovery NetworksOn Demand