1. Nieuws

    Eurosport wijzigt zendernaam en heeft nieuwe look & feel

    Nu sportzender Eurosport volledig eigendom van Discovery Communications is geworden, steekt de zender zichzelf in een nieuwe jas.
    Jarco Kriek
    13 november 2015
    comments 11
    Eurosport wijzigt zendernaam en heeft nieuwe look & feel

    Nu sportzender Eurosport volledig eigendom van Discovery Communications is geworden, steekt de zender zichzelf in een nieuwe jas. De nieuwe look & feel heeft de naam Fuel Your Passion meegekregen.


    Naast de nieuwe vormgeving is er ook een naamswijziging. Het hoofdkanaal van Eurosport heet voortaan Eurosport 1. Het tweede kanaal blijft de naam Eurosport 2 houden. Met de presentatie van haar nieuwe merkidentiteit en zendervormgeving daagt Eurosport, aan de hand van de nieuwe slagan Fuel Your Passion, sportfans uit om hun passie voor sport te delen. Het is het startsein van een veelbelovend nieuw hoofdstuk voor de sportzender die inmiddels volledig onder de vlag van Discovery opereert. Een grote mediacampagne moet het vernieuwde Eurosport onder de aandacht van de kijker brengen.

    Veel belovende toekomt Eurosport

    Eurosport heeft een gedenkwaardig jaar achter de rug, waarin de recente acquisitie van de exclusieve rechten voor de Olympische Spelen het absolute hoogtepunt was. Die aankoop reflecteert bij uitstek haar missie om sportfans onvergetelijke kijkervaringen te bieden en hen altijd, overal en via elk device te betrekken bij hun favoriete sport. Peter Hutton, Chief Executive Officer van Eurosport: "Eurosport is sinds jaar en dag een gevestigde naam als het gaat om live topsport coverage. Onder de vlag van Discovery hebben we nu onze groei ge-supercharged en staan we met ons prachtige merk aan het begin van een nieuw tijdperk. De lancering van deze nieuwe merkidentiteit is een grote stap voorwaarts en maakt van Eurosport de ultieme bestemming voor echte sportfans. Zij staan dan ook centraal in de nieuwe Fuel Your Passion slogan."

    Discovery volop in beweging in Europa

    Alco de Jong, Country Manager, VP van Discovery Networks Benelux: "We zijn volop in ontwikkeling, ook in de Benelux. Nieuwe, exclusieve uitzendrechten zijn daarvan het meest tastbare bewijs. Die van de Olympische Spelen natuurlijk, en van de MLS en de MotoGP. Die van Wimbledon in België en van de Serie A en Ligue 1 in Nederland. Achter de schermen zijn we druk aan het werk om onze producties verder te verbeteren. Zodat we al die mooie sportverhalen nog beter kunnen vertellen. Ik ben erg trots dat we die verhalen nu kunnen presenteren in een nieuwe en eigentijdse look and feel."

    EurosportDiscovery CommunicationsDiscoveryFuel Your Passionlook and feelvormgevingEurosport 1Eurosport 2Fuel Your PassionFormule1Formule 1F1raceracestennisAustralian OpenuitzendrechtenRoland GarrosUS OpenHopman CupATPBrisbaneSidneyuitzendrechtensportsportzenderTF1uitzendrechtensportrechtenrechten

    Reacties

  1. TV-TIP The Bold and the Beautiful

    The Bold and the Beautiful
    Vitaya om 02:00 uur
    Zoe en Reese hebben een vader-dochtergesprek over Reese's gevoelens voor Taylor. Hope wil voordat de baby komt nog op vakantie met Liam en gaat met hem naar Catalina Island. Baby Kelly krijgt cadeautjes.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Goede tijden, slechte tijden

    Goede tijden, slechte tijden
    RTL Lounge om 18:00 uur
    Daan heeft een geheime ontmoeting op een afgesproken locatie. Nina twijfelt als Lucas zichzelf als kinderoppas van Max opwerpt. Kimberly baalt dat ze alleen reacties krijgt van macho's en dubieuze types.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)