1. Nieuws

    Gouden Loeki trekt veel kijkers

    De show rond de Gouden Loeki, de beste tv-commercial van 2009, werd gisteravond bekeken door 1.338.000 mensen.
    19 december 2009
    comments 0
    Gouden Loeki trekt veel kijkers
    De show rond de Gouden Loeki, de beste tv-commercial van 2009, werd gisteravond bekeken door 1.338.000 mensen.
     
    Het programma kwam daarmee op een vijfde plaats in de kijkcijferranglijst van vrijdag. De bierreclame 'Walk-in fridge' van Heineken won de Ster Gouden Loekie 2009. Het publiek gaf deze reclame de meeste stemmen.

    Met 1.881.000 kijkers stond het NOS Journaal bovenaan. Popstars was weer goed voor veel kijkers met 1.658.000 fans voor de reguliere show en 1.471.000 voor de uitslag. Daartussen staat nog TV Show op Reis, waar 1.645.000 mensen naar keken.

    Er kwamen 14 programma's boven de miljoen kijkers. Hart van Nederland en Pauw & Witteman hadden er ruim 1,3 miljoen, DWDD ruim 1,2 miljoen, GTST had bijna 1,2 miljoen kijkers en De Palingsoap en het NOS Journaal van 18.00 uur scoorden ook goed met ruim 1,1 miljoen kijkers.

    Een Vandaag, Shownieuws en het Half 8 Nieuws van RTL zaten net boven de miljoen kijkers. Ranking the Stars, met Paul de Leeuw weer terug als presentator, had 874.000 kijkers en startte daarmee goed.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
     
     
     
    Gouden LoekikijkersHeinekenPopstarsJournaal

    Reacties

  1. TV-TIP Formule 1: GP van Duitsland

    Formule 1: GP van Duitsland
    Ziggo Sport Select om 14:00 uur
    Sebastian Vettel mag zijn fans tegenwoordig dan wel in het Italiaans toespreken, in Duitsland is hij ook nog ongekend populair. Maar het is alweer vijf geleden dat hij de wereldtitel won en dat is voor hem veel te lang. Dit seizoen is het spannend tussen hem en Lewis Hamilton. De race in zijn thuisland zal Vettel willen winnen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 14:05 uur
    Thijs Zonneveld verzon de term ‘Mollemalen’, vorig jaar na de gewonnen etappe van Bauke Mollema. Het betekent: ‘snoeihard harken naar de zege’. Vandaag is een etappe voor echte vrijbuiters, die Mollema goed moet liggen. Voorwaarde is dat zijn algemeen klassement naar de filistijnen is, anders laten ze hem niet gaan.