Grote storing Ziggo in Brabant voorbij

Ziggo heeft de grote storing in Oss en omringende dorpen
binnen anderhalve dag weten op te lossen. De storing ontstond na een kleine, maar
hevige brand in een verdeelstation van het kabelbedrijf in Oss.
Tienduizenden gezinnen kwamen door de brand zonder tv,
radio, internet en telefoon te zitten. Niet alleen consumenten, maar ook zakelijke
klanten van Ziggo werden getroffen. Hierdoor was onder meer pinverkeer in veel
bedrijven niet mogelijk. Door het plaatsen van een noodcabine heeft Ziggo haar
dienstverlening binnen anderhalve dag weer op gang weten te brengen. Enkele
huishoudens in Oss klagen volgens Omroep Brabant echter nog steeds over storingen. De verwachting is dat deze kleine storingen snel worden
opgelost.










