Grote vraag naar UPC Horizon
Er is onder klanten van UPC een grote vraag naar de Horizon mediabox. Deze vraag is groter dan UPC vooraf had verwacht.
Jarco Kriek
10 september 2012
Er is onder klanten van UPC een grote vraag naar de Horizon
mediabox. Deze vraag is groter dan UPC vooraf had verwacht. Dat stelt
UPC-woordvoerster Maaike Scholten tegen Totaal TV.
UPC begon vrijdag 9 september met de verkoop van Horizon.
Vanaf het eerste moment was de vraag via de telefonische verkoopafdeling, de
klantenservice en internetverkoop groot. UPC stelt dat de vraag naar Horizon
overweldigend is. "Horizon voldoet aan de vraag en wensen van onze klanten. Dat
blijkt uit belangstelling e de vele bestellingen voor de nieuwe mediabox", aldus Scholten.
Langere wachttijden
Door de grote vraag zijn er langere wachttijden voor het
leveren van Horizon. Dat komt niet omdat de voorraad onvoldoende is. De nieuwe
mediabox wordt standaard door een monteur geïnstalleerd. Bij de installatie
wordt ook direct de coaxbekabeling gecontroleerd. Hierdoor duurt een
installatie langer dan normaal. Ondanks dat UPC veel monteurs voor Horizon
heeft ingezet is er door de grote vraag een langere wachttijd voor de
installatie van Horizon bij bestaande klanten waarneembaar.
Nieuwe klanten
Nieuwe Alles-in-1 klanten van UPC die vanaf 28 september
abonnement nemen waarin een HD-mediabox met opnamemogelijkheid is opgenomen,
krijgen standaard de Horizon mediabox geleverd. UPC heeft voor nieuwe klanten
een scherpe aanbieding waarbij men zes maanden tegen gereduceerd tarief onder
meer met betaalkanaal
Film1, het Royaal-zenderpakket en alle HD-kanalen kan
kennismaken.
UPCHorizonmediaboxtweede schermiPhoneiPadlaptopPCiOSAndroid