1. Nieuws

    Hoofdprijs voor tv-commercial tijdens inhuldiging 30 april

    De STER heeft als verkooporganisatie van reclamezendtijd op de publieke tv-zenders het uitzendtarief voor een tv-commercial tijdens de inhuldiging van koning Willem Alexander bekendgemaakt.
    Jarco Kriek
    8 maart 2013
    comments 0
    Hoofdprijs voor tv-commercial tijdens inhuldiging 30 april

    De STER heeft als verkooporganisatie van reclamezendtijd op de publieke landelijke tv-zenders het uitzendtarief voor een tv-commercial tijdens de inhuldiging van koning Willem Alexander bekendgemaakt.

    Bedrijven moeten voor het uitzenden van een tv-commercial op 30 april de hoofdprijs betalen. Dat blijkt uit een twitterbericht van Ruud de Langen, CEO van het media- en marketingbureau Mindshare Nederland. Dit bedrijf heeft onder meer KPN, LG, Ford en Mediamarkt in het klantenbestand zitten.

    45.000 euro

    Wie als bedrijf rond tv-uitzending van de inhuldiging van Willem Alexander tot koning een tv-commercial wil uitzenden, moet 45.000 euro voor een dertig seconde durende reclameboodschap betalen.

    30 aprilinhuldigingkoning Willem Alexanderpublieke omroepNPOreclameSTERreclametariefNederland 1Nederland 2Nederland 3

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X DVD SHOPLIFTERS

      Shoplifters trok meer dan honderdduizend Nederlandse bezoekers naar de bioscoop. Dit Japanse drama, dat een Oscarnominatie voor Beste Buitenlandse Film kreeg, is vanaf nu verkrijgbaar op dvd en Video on Demand: Totaal TV mag de dvd vijf keer weggeven.

    TV-TIP Das Boot

    Das Boot
    NPO 2 om 20:00 uur
    De bemanning van de U-612 vaart in deze laatste aflevering terug naar La Rochelle. Opgelucht, maar tegelijkertijd verslagen. Om de perikelen aan boord van de U-612 te verhullen, verzint de bemanning een list.

    TV-TIP Those Who Kill

    Those Who Kill
    NPO 3 om 20:30 uur
    Hoewel het halve land in 2011 nagelbijtend voor de tv zat, trok het Deense TV2 na het eerste seizoen toch de stekker uit Those Who Kill. Er volgden weliswaar nog wat remakes, waaronder De Jacht op SBS6, maar daarna werd het stil rond speurdersduo Bach en Cedergren. Totdat Viaplay, zeg maar het Scandinavische Videoland, de serie begin dit jaar nieuw leven inblies. Met een nieuwe cast én een nieuw verhaal. Het tweede seizoen start met de speurtocht naar de zeventienjarige Julie, een zaak die rechercheur Jan Michelsen al een half jaar wakker houdt.

    Interview

    • *

      Bridget Maasland

      De zwakste schakel

      Precies achttien jaar na de eerste aflevering van De zwakste schakel keert Bridget Maasland terug met die knalharde kennisquiz.
      Reacties0 reactie(s)