1. Nieuws

    Horse en Country vergroot bekendheid

    Horse & Country kent deze hele maand tijdelijk een groter bereik en maakt daarvan gebruik om een grote campagne te voeren om de doelgroep met de themazender bekend te maken.
    Jan-Hein Visser
    13 maart 2014
    comments 6
    Horse en Country vergroot bekendheid
    Horse & Country kent deze hele maand tijdelijk een groter bereik en maakt daarvan gebruik om een grote campagne te voeren om de doelgroep met de themazender bekend te maken.

    Horse & Country TV (H&C TV), de internationale paardensport en lifestyle televisiezender, is nog de hele maand te zien voor alle abonnees van Ziggo, Delta en Kabelnoord, normaal bij deze kabelmaatschappijen alleen uitgezonden in de pluspakketten. Tevens is er voor alle digitale abonnees een prijsvraag.

    Horse and Country voert campagne

    H&C TV voert een uitgebreide marketingcampagne. Deze advertentiecampagne promoot de zender met haar programma’s over de paardensport en het buitenleven in toonaangevende hippische media. H&C TV werkt daarvoor samen met organisaties in de paardensector zoals de KNHS en de FNRS. In het programma Passe Partout wordt veel aandacht besteed aan het Rabotalentenplan. Nieuwe programma's die in première gaan, zijn Aan de bak met Annemarie en het op kinderen gerichte programma De Penny TV Show.

    Prijsvraag digitale kijkers.

    Abonnees van de kabelmaatschappijen waar H&C TV zender van de maand is, krijgen de kans om mee te doen aan een prijsvraag en maken kans op een reis naar de Derby van Hickstead, een dag met Annemarie van de Toorn en kaarten voor Animal Event. Deelnemen kan via www.handctv.nl/zvdm. H&C TV is bij UPC in Zuid-Holland-Zuid ook (in ieder geval tot en met juni) analoog te bekijken. De zender is daar te zien vanwege het advies dat de programmaraad vorig jaar nog uitgaf, maar kijkers in deze UPC-regio kunnen niet meedoen met de prijsvraag. Bij UPC is deze zender vooralsnog niet digitaal te ontvangen.
    Horse and CountrylifestylepaardensportUPCprijsvraagDeltaZiggoKabelnoordCaiway

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP The Devil Wears Prada

    The Devil Wears Prada
    om 04:54 uur
    Verfilming van Lauren Weisbergers gelijknamige bestseller, waarin ze schriftelijk wraak neemt op de tirannieke Vogue-hoofdredactrice Anna Wintour, bij wie ze haar carrière begon. Streep is geweldig als de naar Wintour gemodelleerde baas van modeblad Runway. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, kleineert en schoffeert ze haar personeel, onder wie haar kersverse assistente Hathaway en rechterhand Tucci. Een heerlijke lichtgewicht film, waarin oppervlakkigheid tot kunst wordt verheven en de acteurs met zichtbaar plezier hun werk doen.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)