1. Nieuws

    Horse en Country vergroot bekendheid

    Horse & Country kent deze hele maand tijdelijk een groter bereik en maakt daarvan gebruik om een grote campagne te voeren om de doelgroep met de themazender bekend te maken.
    Jan-Hein Visser
    13 maart 2014
    comments 6
    Horse en Country vergroot bekendheid
    Horse & Country kent deze hele maand tijdelijk een groter bereik en maakt daarvan gebruik om een grote campagne te voeren om de doelgroep met de themazender bekend te maken.

    Horse & Country TV (H&C TV), de internationale paardensport en lifestyle televisiezender, is nog de hele maand te zien voor alle abonnees van Ziggo, Delta en Kabelnoord, normaal bij deze kabelmaatschappijen alleen uitgezonden in de pluspakketten. Tevens is er voor alle digitale abonnees een prijsvraag.

    Horse and Country voert campagne

    H&C TV voert een uitgebreide marketingcampagne. Deze advertentiecampagne promoot de zender met haar programma’s over de paardensport en het buitenleven in toonaangevende hippische media. H&C TV werkt daarvoor samen met organisaties in de paardensector zoals de KNHS en de FNRS. In het programma Passe Partout wordt veel aandacht besteed aan het Rabotalentenplan. Nieuwe programma's die in première gaan, zijn Aan de bak met Annemarie en het op kinderen gerichte programma De Penny TV Show.

    Prijsvraag digitale kijkers.

    Abonnees van de kabelmaatschappijen waar H&C TV zender van de maand is, krijgen de kans om mee te doen aan een prijsvraag en maken kans op een reis naar de Derby van Hickstead, een dag met Annemarie van de Toorn en kaarten voor Animal Event. Deelnemen kan via www.handctv.nl/zvdm. H&C TV is bij UPC in Zuid-Holland-Zuid ook (in ieder geval tot en met juni) analoog te bekijken. De zender is daar te zien vanwege het advies dat de programmaraad vorig jaar nog uitgaf, maar kijkers in deze UPC-regio kunnen niet meedoen met de prijsvraag. Bij UPC is deze zender vooralsnog niet digitaal te ontvangen.
    Horse and CountrylifestylepaardensportUPCprijsvraagDeltaZiggoKabelnoordCaiway

    Reacties

  1. TV-TIP Alleen maar nette mensen

    Alleen maar nette mensen
    NPO 3 om 20:55 uur
    Ruim 2,6 miljoen euro bracht deze, op de controversiële bestseller van Robert Vuijsje gebaseerde, film op. Al met al veel eer voor een film die alle denkbare vooroordelen en clichés over elke Nederlandse minderheid op de kijker afvuurt. Zo blijven de personages karikaturen, inclusief Geza Weisz als de joodse David.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Een nieuw leven in de zon

    Een nieuw leven in de zon
    RTL 4 om 22:28 uur
    Het wil nog weleens regenen in het Verenigd Koninkrijk, vandaar dat er jaarlijks duizenden Britten naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zeg maar een soort Ik Vertrek, maar dan met Britten, zoals Steve die een bar opent aan de Costa Blanca. Met zijn moeder.