1. Nieuws

    Hulpactie Nepal op evenementenkanaal Ziggo en CanalDigitaal

    Het tv-verslag van de nationale hulpactie Giro555 voor de slachtoffers van de aardbeving in Nepal is voor alle kijkers van het evenementenkanaal bij Ziggo en CanalDigitaal beschikbaar.
    Jarco Kriek
    1 mei 2015
    comments 0
    Hulpactie Nepal op evenementenkanaal Ziggo en CanalDigitaal
    Foto: ANP

    Het tv-verslag van de nationale hulpactie Giro555 voor de slachtoffers van de aardbeving in Nepal is voor alle digitale kijkers van Ziggo en CanalDigitaal op het evenementenkanaal beschikbaar.


    Beide aanbieders plaatsen het publieke digitale themakanaal NPO Cultura op het evenementenkanaal. Bij Ziggo is dat voorkeuzekanaal 999 en bij CanalDigitaal voorkeuzekanaal 13. Bij alle andere aanbieders is het tv-verslag veelal via aanvullende tv-abonnementen via NPO Cultura te volgen. Tot middernacht wordt op NPO Radio 2 een speciaal programma uitgezonden. Dit is via visual radio op NPO Cultura te zien.

    ZiggoCanalDigitaalGiro555Giro 555NepalaardbevingSHORode KruisevenementenkanaalNPO CulturaNPOpublieke omroep

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE GIRL IN THE SPIDERS WEB

      Lisbeth Salander, het bekende personage uit de populaire Millennium-boeken, keert terug in The Girl in the Spider’s Web. Het is de eerste verfilming van de bestseller. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze dramathriller weggeven, met daarin het boek (filmeditie) en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Holland's Next Top Model

    Holland's Next Top Model
    RTL 5 om 20:30 uur
    Er is licht aan het eind van de tunnel voor de finalisten van HNTM. De finale is aangebroken en wordt dit jaar in de Utrechtse Nicolaïkerk gehouden. De kandidaten lopen meerdere runs in kleding van vier aanstormende Nederlandse ontwerptalenten. Het 250 man tellende publiek bevat grote namen uit de fashionwereld.