1. Nieuws

    IBSBM nieuwe marketingpartner Universal Network International

    IBSBM gaat in opdracht van Universal Networks International de marketing verzorgen voor de Nederlandstalige tv-zenders in België en Nederland. Het gaat om de zenders 13Th Street Universal, Syfy Universal en Hallmark.
    Jarco Kriek
    27 april 2011
    comments 0
    IBSBM nieuwe marketingpartner Universal Network International

    IBSBM gaat in opdracht van Universal Networks International de marketing verzorgen voor de Nederlandstalige tv-zenders in België en Nederland. Het gaat om de zenders 13Th Street Universal, Syfy Universal en Hallmark Channel.

    Deze televisiezenders kunnen in Nederland en België via de kabel, IPTV-netten en de satelliet worden ontvangen. Bij IBSBM wordt Jonathan Willmann verantwoordelijk voor het Universal Networks International account. Willmann is sinds 1 april bij IBSBM in dienst. Voor de overstap naar IBSBM werkte Willmann voor MTV Networks, waar hij de afgelopen zes jaar als Distribution & Affiliates Manager zorgde voor de merkbekendheid van digitale zenders. Hij werkte ook aan de ontwikkeling van nieuwe digitale interactieve diensten, zoals VOD en Red Button.

    De aanstelling houdt verband met de introductie van de vijf vernieuwde kernzenders – Universal Channel, 13Th Street Universal, Syfy Universal, DIVA Universal en Studio Universal – die sterke, kwalitatieve content bieden aan kijkers van over de hele wereld.

    IBSBM, gespecialiseerd in de verkoop en marketing van internationale televisiekanalen, heeft kantoren in Stockholm, Düsseldorf en Amsterdam. IBSBM’s diensten bestaan uit de marketing en verkoop van televisiekanalen. IBSBM werkt exclusief voor onder andere BabyTV, Travel Channel, Mezzo, Euronews, Fashion TV, Trace en MyZen HD. Daarnaast bestaat het portfolio uit diverse kleinere themazenders.

    IBSBMUniversal Networks International13Th Street13Th Street UniversalSyfy UniversalHallmark

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE GIRL IN THE SPIDERS WEB

      Lisbeth Salander, het bekende personage uit de populaire Millennium-boeken, keert terug in The Girl in the Spider’s Web. Het is de eerste verfilming van de bestseller. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze dramathriller weggeven, met daarin het boek (filmeditie) en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Holland's Next Top Model

    Holland's Next Top Model
    RTL 5 om 20:30 uur
    Er is licht aan het eind van de tunnel voor de finalisten van HNTM. De finale is aangebroken en wordt dit jaar in de Utrechtse Nicolaïkerk gehouden. De kandidaten lopen meerdere runs in kleding van vier aanstormende Nederlandse ontwerptalenten. Het 250 man tellende publiek bevat grote namen uit de fashionwereld.