1. Nieuws

    Internet wordt steeds belangrijker voor UPC

    Uit financiële cijfers van het Amerikaanse bedrijf Liberty Global blijkt dat in het eerste kwartaal van 2014 UPC Nederland meer abonnementen heeft verkocht.
    Jarco Kriek
    7 mei 2014
    comments 0
    Internet wordt steeds belangrijker voor UPC

    Uit de financiële cijfers van het Amerikaanse bedrijf Liberty Global blijkt dat in het eerste kwartaal van 2014 UPC Nederland meer abonnementen heeft verkocht. Het gaat vooral om internetklanten.

    De groei van het aantal internetklanten is met 16.900 de grootste kwartaalgroei in twee jaar. UPC heeft nu bijna 1,1 miljoen klanten die via het kabelnetwerk van breedbandinternet gebruikmaken. Ondanks de grote concurrentie wist UPC de omzet in het eerste kwartaal van 2014 redelijk stabiel met het voorgaande kwartaal te houden. Daarbij speelt vooral de groei van Alles-in-1-pakketten een rol. Het overgrote deel van het klantenbestand neemt bij UPC twee of drie diensten gebundeld in één abonnement af.

    Meerwaarde

    Guido Nap, financieel directeur van UPC: "Het afgelopen kwartaal bewijst dat onze klanten zien dat wij hen meer waarde bieden tegen concurrerende tarieven. Dat is een duidelijk resultaat van de strategie die we in september 2013 hebben ingezet. Wij rondden eind maart de introductie van 200 Mb/s internet in heel ons verzorgingsgebied af en zetten nu de laatste stappen in de uitrol van 500.000 UPC Wifispots waarvan al onze internetklanten gebruik kunnen maken. We voegen voor hen dus steeds meer waarde toe aan ons aanbod."

    UPCinternetAlles-in-1telefonietelefoontvtelevisieLiberty Globalkwartaalcijfers

    Reacties

  1. TV-TIP Lay The Favourite

    Lay The Favourite
    SBS9 om 20:30 uur
    Rebecca Hall is helemaal klaar voor een nieuwe start en gaat in Las Vegas aan de slag als serveerster. Ze krijgt al snel een baan aangeboden door beroepsgokker Bruce Willis. Gezien de toch niet misse acteurs en regisseur, had dit best leuk kunnen worden. Helaas wil het alleen nergens van de grond komen.

    Doe mee en win!

    • *

      3X VIP-PAKKET ROBIN HOOD

      Robin van Loxley, een door oorlog geharde kruisvaarder, keert met hulp van de Moorse commandant Little John na jaren terug naar Engeland. Thuis heerst er armoede onder de inwoners van Nottingham dankzij een meedogenloze sheriff. Totaal TV mag drie keer een VIP-pakket voor dit actie-avontuur weggeven, met daarin een pijl-en-boog-pen, een Robin Hoodie en natuurlijk twee kaartjes voor de film.

    TV-TIP Into the Storm

    Into the Storm
    Veronica om 21:00 uur
    Na een aantal misbaksels heeft Twister eindelijk een opvolger. Ook Into the Storm is een kostbare B-film met een voorspelbaar verhaaltje en figurerende acteurs. Wel érg goed gedaan, met waanzinnige special effects, een schepje sentiment en dat voorspelbare verhaal nemen we dan maar voor lief. Heerlijk.