1. Nieuws

    Klantenopstand bij Telenet wordt groter

    Het aantal klanten dat naar aanleiding van een forse prijsverhoging bij Telenet overweegt naar een andere aanbieder over te stappen, wordt steeds groter.
    Jarco Kriek
    29 december 2014
    comments 8
    Klantenopstand bij Telenet wordt groter

    Het aantal klanten dat naar aanleiding van een forse prijsverhoging bij Telenet overweegt naar een andere aanbieder over te stappen, wordt steeds groter.


    Ruim 120.000 Belgen hebben zich bij een collectief overstapinitiatief aangemeld. Via de internetsite www.iklaatmenietpluimen.be en www.groepsofferte.be kunnen mensen zich bij het initiatief aanmelden. Op Facebook heeft de actie inmiddels meer dan vijftigduizend likes gekregen. Het zijn overigens niet alleen Telenet-klanten die dit doen en vinden dat de prijs voor alles-in-1-abonnementen bij sommige Belgische aanbieders te hoog is. Telenet liet eerder in een reactie over de ophef rond de prijsverhoging weten dat de klant vrij is om bij het kabelbedrijf te vertrekken. Ook stelt het bedrijf dat men het niet gelooft dat tienduizenden klanten om deze reden het abonnement opzeggen.

    Telenet-abonnementen in 2015 fors omhoog

    Het abonnement voor Telenetklanten gaat in 2015 met enkele euro’s per maand omhoog. De abonnementen Whop en Whoppa worden drie euro per maand duurder. Het duo play abonnement met Basic Internet en digitale tv gaat twee euro in prijs omhoog. Test-Aankoop stelt dat Telenet misbruik maakt van het gebrek aan concurrentie op de Belgische telecommarkt. Uit recente onderzoeken van de consumentenorganisatie komt Telenet als duurste uit de bus. Ook landelijke tv-zenders besteden aandacht aan de acties rond de prijsverhoging bij Telenet.

    TelenetGroepsaankoopFacebookProximusTV VlaanderenScarletprijsverhogingTest-Aankoopinternetdigitaaltvtelevisiealles-in-1alles in 1triple playduo playTV VlaanderenactieactiegroepBelgiëkabel

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP Brave

    Brave
    om 01:18 uur
    Als Brave een klein halfuur op gang is, dringt zich iets opmerkelijks op: dit is een Disney-classic. In positieve zin hoor, maar toch wringt er iets: Brave is van Pixar. Dat is weliswaar een dochter van Disney, maar heeft altijd de vrije teugel gekregen. Is dit voorbij? Waar is de eigengereidheid van Pixar gebleven? Die beperkt zich hier tot hoofdpersoon Merida, een Schotse prinses, die liever ravot, paardrijdt en pijlen afschiet dan in een voorgekookt huwelijk te stappen. Ongewild verandert ze haar moeder in een beer, waarna de film voorspelbaar wordt.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)