1. Nieuws

    KNIPPR plaatst IBC 2017 op evenementenkanaal

    In het Amsterdamse RAI complex wordt de komende dagen de broadcastbeurs IBC georganiseerd. Online tv-aanbieder KNIPPR biedt via het evenementenkanaal dagelijkse impressies van deze beurs.
    Jarco Kriek
    16 september 2017
    comments 0
    KNIPPR plaatst IBC 2017 op evenementenkanaal

    KNIPPR-abonnees halen via het gratis bij het abonnement te bestellen kanaal KNIPPR Events de broadcastbeurs tot en met maandag 18 september dagelijks in de huiskamer. Op IBC 2017 worden de nieuwste producten, diensten, trends en technieken uit de broadcastbranche tentoongesteld. IBC is elke dag vanaf 10.30 tot en met 17.00 of 18.00 uur live via het evenementenkanaal van KNIPPR te zien. Dit geldt overigens alleen voor abonnees van deze online tv-dienst.

    KNIPPRT-Mobileonlinetvtelevisietv-dienstevenementenkanaalIBCRAIAmsterdam

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • Watchmen

      Win 5x Watchmen

      De wereld op zijn kop: superhelden en gemaskerde vigilantes worden niet langer als helden gezien. Ze zijn opgejaagd wild en worden vogelvrij verklaard. Watchmen wisselt sci-fi af met drama en kaart op een confronterende wijze actuele thema’s uit onze maatschappij aan. Totaal TV mag de dvd van deze superheldenserie vijf keer weggeven.

    TV-TIP Het beste van ...

    Het beste van ...
    NPO 3 om 20:25 uur
    Van 1970 tot en met 1988 was het vaste prik voor de muziekliefhebber: Toppop. Krap vijftig jaar na de eerste uitzending blikken BN'ers terug op de legendarische show.

    TV-TIP Geordie Shore

    Geordie Shore
    MTV om 20:30 uur
    Jersey Shore is een braaf showtje vergeleken bij het Britse Geordie Shore. Al 21 seizoenen lang zetten de ordinaire realitysterretjes Engeland op stelten.

    Interview

    • Carolina Lo Galbo 5 uur show

      Carolina Lo Galbo

      5 uur show

      De 5 uur show is nieuw leven ingeblazen. Carolina Lo Galbo en Brecht van Hulten brengen - week op, week af - dagelijks het persoonlijke verhaal achter het nieuws.
      Reacties0 reactie(s)