KPN biedt vaste klanten veel extra korting: wel zelf bellen

KPN heeft – net als Ziggo – te maken met een licht klantverlies. Naast het werven van nieuwe klanten doet KPN er alles aan om bestaande klanten langer aan zich te binden. Omdat bestaande klanten vaak de mogelijkheid hebben om met inachtneming van een maand opzegtermijn over te stappen naar een andere aanbieder, biedt KPN hen de mogelijkheid het lopende contract te verlengen. Na verlenging is KPN ervan verzekerd dat de betreffende klant nog minstens twaalf maanden diensten blijft afnemen bij het telecombedrijf.
Zelf initiatief nemen
Wie KPN-klant is, moet wel zelf aan de bel trekken om het lopende abonnement te verlengen en financieel voordeel te verkrijgen. Uit diverse meldingen op internet – onder meer op het forum van techsite Tweakers – blijkt dat de geboden kortingen variëren en het een kwestie van onderhandelen is om tot een goed verlengingsvoorstel te komen. Uiteindelijk is het dan goed mogelijk om het abonnement met een jaar te verlengen met een korting die overeenkomt met het niet betalen van drie keer de maandelijkse kosten van het abonnement.
Ben je Ziggo-klant en wil je ook in aanmerking voor een leuke korting komen, lees dan dit artikel.
Op zoek naar een goedkoper abonnement voor tv en internet? Dit zijn enkele tips.