Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN blijft meedenken met consument in financiële malaise

    KPN blijft zijn klanten ook de komende jaren zoveel mogelijk bijstaan als ze in tijdelijke financiële nood zitten. Hiertoe heeft het telecombedrijf overeenstemming bereikt.
    Jarco Kriek
    28 november 2023
    comments 0
    KPN blijft meedenken met consument in financiële malaise
    Foto Getty Images

    Telecompaper meldt dat KPN ook de komende jaren soepeler wil omgaan met klanten met problematische schulden en de rompslomp rond betalingsregelingen en incassoprocedures aanzienlijk verminderen. Het telecombedrijf heeft hiervoor een nieuw convenant gesloten met de NVVK. Dit is de vereniging voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren. Door de hoge inflatie en stijgende prijzen voor onder meer energie en levensmiddelen komen meer huishoudens financieel in de knel te zitten. Ook de prijs van het internetabonnement – dat inmiddels als belangrijke levensbehoefte gezien kan worden – is dit jaar ook flink gestegen.

     

    Belang voor klanten

    "We zijn verbonden met onze klanten, ook als het financieel tegenzit. In plaats van de stapel rekeningen en aanmaningen te laten groeien, zoeken we naar oplossingen om ervoor te zorgen dat iedereen verbonden kan blijven. Toegang tot internet en telefonie zijn van essentieel belang om een weg uit de schulden te vinden en te voorkomen dat mensen in sociaal isolement belanden", aldus Marieke Snoep. Zij is lid van de Raad van Bestuur van KPN en verantwoordelijk voor de consumentenmarkt.

    KPNtvtelevisieinternetabonnement

    Reacties