1. Nieuws

    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’

    KPN houdt voet bij stuk en is niet bereid om het standpunt over het integreren van XS4All onder de eigen merknaam KPN te heroverwegen. Die integratie moet binnen twee jaar plaatsvinden.
    Jarco Kriek
    25 januari 2019
    comments 9
    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’
    Foto ANP

    Het actiecomité ‘XS4All moet blijven’ zegt dit na een gesprek met KPN tegen Emerce. In het gesprek heeft het actiecomité – dat wordt gevormd door sympathisanten van XS4All – KPN gevraagd of het bereid is na te denken over een andere toekomst van XS4All. KPN houdt echter vast aan het belsuit XS4All in de merknaam KPN te laten opgaan. KPN kondigde op 15 januari aan dat de dochtermerknamen Telfort, Telfort Zakelijk, XS4All, XS4All Zakelijk en Yes Telecom binnen twee jaar onder de eigen merknaam KPN worden ondergebracht. Telfort is als eerste aan de beurt. Vanaf 1 mei worden geen abonnementen van Telfort meer verkocht en sluiten alle Telfort-winkels in Nederland.

     

    Klantverlies

    Het actiecomité zegt het onbegrijpelijk te vinden dat KPN de poot in het geval van XS4All stijf houdt. XS4All heeft ruim 200.000 klanten. Een online petitie voor behoud van XS4All is inmiddels door zo’n 45.000 abonnees ondertekend. Dit is ongeveer twintig procent van het klantenbestand. In Amsterdam wordt op 28 januari een openbare bijeenkomst door het actiecomité in Waag georganiseerd. KPN is voor deze bijeenkomst uitgenodigd. Sommige XS4All-klanten overwegen het abonnement op te zeggen als boven de maandelijkse factuur het logo van KPN komt te staan. 

     

    XS4All verandert niet

    In een reactie over het verdwijnen van de merknaam XS4All en de online petitie stelt KPN-woordvoerder Ellen van Heerwaarden tegen Totaal TV het volgende: “We hebben alle begrip voor de emoties die zijn ontstaan naar aanleiding van onze aankondiging. Laat duidelijk zijn, voor XS4All-klanten verandert er niets. Ze behouden de producten en de service die ze nu hebben. Ook het modem en de toegang tot expertise en service van de helpdesk zoals zij die nu ook ervaren. Wat we willen doen, is de goede dingen en sterke eigenschappen van XS4All voor een bredere groep klanten binnen KPN toegankelijk maken. Dit past in de ambitie om met het KPN merk alle klantsegmenten te willen bedienen.”

    KPNXS4Allmerknaamonlinepetitieinternettvtelevisieabonnementmodeminternetmodemreorganisatiebezuinigingklantverliesabonnees

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 TICKETS ZIGGO F1 LIVE

      De Grand Prix van Oostenrijk is 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor dit live evenement in de Ziggo Dome weggeven.

    TV-TIP WK voetbal (vrouwen) 2019

    WK voetbal (vrouwen) 2019
    NPO 1 om 17:50 uur
    Zo zien we Vivianne Miedema het liefst: juichend na een doelpunt. De spits is in vorm. Ze schoot haar club Arsenal hoogstpersoonlijk naar het kampioenschap met 22 goals in twintig wedstrijden. Dat zijn nog eens cijfers. Ga zo door in Oranje!

    TV-TIP 48 Hours

    48 Hours
    om 17:12 uur
    De norse rechercheur Jack Cates haalt de kleine crimineel Reggie Hammond uit de gevangenis om de gevaarlijke gangster Gatz te vinden. Reggie heeft weinig zin om Jack te helpen, maar ziet dit als een kans om een gestolen geldbedrag terug te vinden en met de buit te vluchten.

    Interview

    • *

      Barry Atsma

      The Rook

      Ideale schoonzoon Barry Atsma speelt een enge creep in de internationale thrillerserie The Rook, over mensen met paranormale gaven.
      Reacties0 reactie(s)