1. Nieuws

    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’

    KPN houdt voet bij stuk en is niet bereid om het standpunt over het integreren van XS4All onder de eigen merknaam KPN te heroverwegen. Die integratie moet binnen twee jaar plaatsvinden.
    Jarco Kriek
    25 januari 2019
    comments 9
    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’
    Foto ANP

    Het actiecomité ‘XS4All moet blijven’ zegt dit na een gesprek met KPN tegen Emerce. In het gesprek heeft het actiecomité – dat wordt gevormd door sympathisanten van XS4All – KPN gevraagd of het bereid is na te denken over een andere toekomst van XS4All. KPN houdt echter vast aan het belsuit XS4All in de merknaam KPN te laten opgaan. KPN kondigde op 15 januari aan dat de dochtermerknamen Telfort, Telfort Zakelijk, XS4All, XS4All Zakelijk en Yes Telecom binnen twee jaar onder de eigen merknaam KPN worden ondergebracht. Telfort is als eerste aan de beurt. Vanaf 1 mei worden geen abonnementen van Telfort meer verkocht en sluiten alle Telfort-winkels in Nederland.

     

    Klantverlies

    Het actiecomité zegt het onbegrijpelijk te vinden dat KPN de poot in het geval van XS4All stijf houdt. XS4All heeft ruim 200.000 klanten. Een online petitie voor behoud van XS4All is inmiddels door zo’n 45.000 abonnees ondertekend. Dit is ongeveer twintig procent van het klantenbestand. In Amsterdam wordt op 28 januari een openbare bijeenkomst door het actiecomité in Waag georganiseerd. KPN is voor deze bijeenkomst uitgenodigd. Sommige XS4All-klanten overwegen het abonnement op te zeggen als boven de maandelijkse factuur het logo van KPN komt te staan. 

     

    XS4All verandert niet

    In een reactie over het verdwijnen van de merknaam XS4All en de online petitie stelt KPN-woordvoerder Ellen van Heerwaarden tegen Totaal TV het volgende: “We hebben alle begrip voor de emoties die zijn ontstaan naar aanleiding van onze aankondiging. Laat duidelijk zijn, voor XS4All-klanten verandert er niets. Ze behouden de producten en de service die ze nu hebben. Ook het modem en de toegang tot expertise en service van de helpdesk zoals zij die nu ook ervaren. Wat we willen doen, is de goede dingen en sterke eigenschappen van XS4All voor een bredere groep klanten binnen KPN toegankelijk maken. Dit past in de ambitie om met het KPN merk alle klantsegmenten te willen bedienen.”

    KPNXS4Allmerknaamonlinepetitieinternettvtelevisieabonnementmodeminternetmodemreorganisatiebezuinigingklantverliesabonnees

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN DOWNTON ABBEY

      De bekende acteurs uit de populaire televisieserie over de Britse familie Crawley en hun bedienden keren terug voor de film. De succesvolle serie werd bekroond met onder andere drie Golden Globe Awards en vijftien Emmy Awards. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes voor deze dramafilm weggeven.

    TV-TIP Mamma Mia!

    Mamma Mia!
    Net5 om 20:30 uur
    Donna, een onafhankelijke, single moeder heeft een hotelletje op een idyllisch Grieks eiland. Ze staat op het punt om Sophie, de pittige dochter die ze alleen heeft grootgebracht, los te laten. Sophie wil echter weten wie haar biologische vader is en heeft drie exen van haar moeder uitgenodigd, om uit te zoeken wie haar vader is.

    TV-TIP The Great British Bake Off

    The Great British Bake Off
    NPO 1 om 20:35 uur
    Je zou vanmiddag al kunnen spieken op een Britse website en vanavond kunnen roepen dat je aanvoelt dat (vul maar in) de finale gaat winnen. Maar je kunt beter zonder voorkennis naar deze zinderende finale kijken, waarin de laatste drie koekenbakkers in de weer gaan met donuts, pitabroodjes en een eetbaar dessertlandschap.

    Interview

    • *

      Bert van Leeuwen

      Mannen in het wild

      Eén op de vier mannen tussen de veertig en zestig heeft last van een midlifecrisis. In Mannen in het wild neemt Bert van Leeuwen zes van hen mee op reis.
      Reacties0 reactie(s)