Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’

    KPN houdt voet bij stuk en is niet bereid om het standpunt over het integreren van XS4All onder de eigen merknaam KPN te heroverwegen. Die integratie moet binnen twee jaar plaatsvinden.
    Jarco Kriek
    25 januari 2019
    comments 9
    'KPN blijft op ramkoers deel klanten XS4All’
    Foto ANP

    Het actiecomité ‘XS4All moet blijven’ zegt dit na een gesprek met KPN tegen Emerce. In het gesprek heeft het actiecomité – dat wordt gevormd door sympathisanten van XS4All – KPN gevraagd of het bereid is na te denken over een andere toekomst van XS4All. KPN houdt echter vast aan het belsuit XS4All in de merknaam KPN te laten opgaan. KPN kondigde op 15 januari aan dat de dochtermerknamen Telfort, Telfort Zakelijk, XS4All, XS4All Zakelijk en Yes Telecom binnen twee jaar onder de eigen merknaam KPN worden ondergebracht. Telfort is als eerste aan de beurt. Vanaf 1 mei worden geen abonnementen van Telfort meer verkocht en sluiten alle Telfort-winkels in Nederland.

     

    Klantverlies

    Het actiecomité zegt het onbegrijpelijk te vinden dat KPN de poot in het geval van XS4All stijf houdt. XS4All heeft ruim 200.000 klanten. Een online petitie voor behoud van XS4All is inmiddels door zo’n 45.000 abonnees ondertekend. Dit is ongeveer twintig procent van het klantenbestand. In Amsterdam wordt op 28 januari een openbare bijeenkomst door het actiecomité in Waag georganiseerd. KPN is voor deze bijeenkomst uitgenodigd. Sommige XS4All-klanten overwegen het abonnement op te zeggen als boven de maandelijkse factuur het logo van KPN komt te staan. 

     

    XS4All verandert niet

    In een reactie over het verdwijnen van de merknaam XS4All en de online petitie stelt KPN-woordvoerder Ellen van Heerwaarden tegen Totaal TV het volgende: “We hebben alle begrip voor de emoties die zijn ontstaan naar aanleiding van onze aankondiging. Laat duidelijk zijn, voor XS4All-klanten verandert er niets. Ze behouden de producten en de service die ze nu hebben. Ook het modem en de toegang tot expertise en service van de helpdesk zoals zij die nu ook ervaren. Wat we willen doen, is de goede dingen en sterke eigenschappen van XS4All voor een bredere groep klanten binnen KPN toegankelijk maken. Dit past in de ambitie om met het KPN merk alle klantsegmenten te willen bedienen.”

    KPNXS4Allmerknaamonlinepetitieinternettvtelevisieabonnementmodeminternetmodemreorganisatiebezuinigingklantverliesabonnees

    Reacties

  1. TV-TIP Guilty Pleasures

    Guilty Pleasures
    24 Kitchen om 18:00 uur
    Van goulash uit blik en kant-en-klare broodjes hamburger tot een bord macaroni met ketchup. De een gruwelt ervan, bij de ander draait de ­magnetron overuren. Toch staat bij ieder­­een wel eens een guilty pleasure op het menu; een gerecht dat funest is voor je taille, maar dat je het liefst dagelijks voor de tv weglepelt. In Guilty Pleasures nodigt chef Perry in elke aflevering een BN’er uit, wiens guilty pleasure schreeuwt om in een wat culi­­nairder jasje gestoken te worden. Dit keer is dat de kaassoufflé met satésaus van Glen Faria.

    TV-TIP Ik Weet Er Alles Van!

    Ik Weet Er Alles Van!
    RTL 4 om 20:00 uur
    Een quiz waarin de kandidaten worden getest op hun kennis van een eigen specialisme, dat klinkt een beetje als een kruising tussen appeltje-eitje en Per seconde wijzer. Niets is minder waar, er staan namelijk nog vijf anderen in de quiz-arena. Elk met een eigen vakgebied, waar je als kandidaat dus óók verstand van moet hebben. Ik Weet Er Alles Van! doet het zo lekker als zomer-vervanger van GTST, dat Ruben Nicolai dit jaar een maand eerder op de bok staat.

    Interview

    • *

      Bob Sikkes

      De Moeite Waard?!

      Terwijl Kopen zonder Kijken nog loopt, is Bouwkundige des Vaderlands Bob Sikkes (57) alweer aan een nieuw project begonnen: De Moeite Waard?!, waarin landgenoten huizen kopen, verbouwen en direct weer verkopen.
      Reacties0 reactie(s)