1. Nieuws

    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.
    Jarco Kriek
    13 mei 2014
    comments 18
    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.

    Begin Gemist is een nieuwe tv-dienst die KPN standaard levert bij de meest verkochte Alles-in-1-pakketten. Hierbij wordt het tv-product Interactieve TV met opname in de cloud geleverd. Via Begin Gemist kan de KPN-klant gedurende een tv-programma op elk gewenst moment dit programma vanaf het begin bekijken. Hierdoor hoeft men geen seconde van het tv-programma te missen, ook als men te laat inschakelt. Het enige wat men hoeft te doen, is de groene toets op de afstandsbediening in te drukken. KPN promoot Begin Gemist onder meer via tv-commercials waarbij ouders kinderen voor het slapen een extra verhaaltje voorlezen omdat men niet op tijd voor het favoriete tv-programma beneden in de huiskamer voor het televisiescherm hoeft te zitten.

    KPN eerste

    KPN is de eerste aanbieder in Nederland die deze nieuwe tv-dienst aan klanten levert. Het levert Begin Gemist vanaf het abonnement Alles-in-1 Thuis Standaard. Hierbij wordt naast Interactieve TV, telefoon en internet ook de muziekdienst Spotify Premium als standaard dienst geleverd.

    KPNInteractieve TVglasvezelDSLADSLVDSLAlles-in-1Alles in 1Begin GemistSpotify

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP Brave

    Brave
    om 17:13 uur
    Als Brave een klein halfuur op gang is, dringt zich iets opmerkelijks op: dit is een Disney-classic. In positieve zin hoor, maar toch wringt er iets: Brave is van Pixar. Dat is weliswaar een dochter van Disney, maar heeft altijd de vrije teugel gekregen. Is dit voorbij? Waar is de eigengereidheid van Pixar gebleven? Die beperkt zich hier tot hoofdpersoon Merida, een Schotse prinses, die liever ravot, paardrijdt en pijlen afschiet dan in een voorgekookt huwelijk te stappen. Ongewild verandert ze haar moeder in een beer, waarna de film voorspelbaar wordt.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)