KPN dompelt zichzelf in kerstsfeer

Kerstcommercials zijn niet onbekend in Nederland. Vooral supermarktketens als Albert Heijn, Jumbo, Aldi en Lidl geven jaarlijks veel geld uit aan langere video- en audiocommercials. Dit geldt ook voor andere diensten en producten zoals de Staatsloterij. Aan dit rijtje van bedrijven die specifiek voor kerstmis duurdere commercials laten produceren, kan dit jaar voor het eerst ook telecombedrijf KPN worden toegevoegd. De kerstcommercial zal te zien zijn tijdens de Ster Kerstreclame Première op 6 december rond 21.25 uur op NPO 1, en wordt daarnaast via social media verspreid.
Louis
“AI en de early access van Google’s Veo 3 gaf ons de mogelijkheid om sneller te experimenteren en een verrassend visueel verhaal te vertellen, en dankzij het team dat veel kennis heeft over Louis en zijn karakter, konden we ervoor zorgen dat onze publiekslieveling herkenbaar blijft en de juiste emotionele snaar raakt,” aldus Dave Frauenfelder, VP Brand, Marcom & Sponsorships van KPN.










