KPN focust op beste internet, zowel thuis als mobiel
Louis is vader geworden van drie kittens. Met zijn vieren speelt de kattenfamilie de hoofdrol in de nieuwe marketingcampagne van het telecombedrijf. Deze campagne focust zich op de vaste en mobiele internetdiensten van KPN. In de campagne laat het telecombedrijf zien dat zowel binnen als buiten de eigen woning via het beste internet muziek en video (films, series en programma’s) gestreamd kunnen worden en games online gespeeld kunnen worden. Om de kattenfamilie van Louis van dienst te kunnen zijn, wordt in de commercial ook een huisdiervoedersysteem getoond dat via smart home online te bedienen is.
Feest
Wie vandaag een KPN Experience Store bezoekt wordt getrakteerd op beschuit met muisjes vanwege de gezinsuitbreiding van huiskat Louis. Voor gezinnen zijn er de komende periode daarnaast diverse aanbiedingen. Zo krijgen huisgenoten en kinderen bij abonnementen gratis extra SIM-kaarten. Internet van KPN – zowel thuis als mobiel onderweg – komt in meerdere onafhankelijke testen als beste van Nederland uit de bus.