KPN geeft klanten elke dag cadeautje
KPN staat bekend om het belonen van trouwe klanten. Het telecombedrijf was enkele jaren geleden het eerste telecombedrijf in Nederland dat trouwe klanten die meerdere diensten bij het bedrijf kochten met extra en gratis cadeautjes beloonde. Onder meer gratis zenderpakketten, exclusieve content zoals films en series en kortingen als vaste en mobiele diensten in de abonnementsvorm KPN Compleet – en tegenwoordig ook KPN Hussel – gekocht worden.
KPN speelt voor kerstman
Nieuwe klanten krijgen bij KPN tot het einde van het jaar een korting van vijftig procent op het internetabonnement. Maar het telecombedrijf vergeet ook bestaande klanten in de kerstperiode niet. De kerstman levert bij elke KPN-klant van 18 tot en met 31 december iedere dag een nieuw cadeau. De klanten worden per e-mail van het cadeau op de hoogte gebracht. Wel moet men zich vooraf eerst inschrijven voor deze Eindejaarskalender promotieactie. De cadeautjes variëren van een winactie, gratis kijktip tot gratis tv-zender.