1. Nieuws

    KPN innoveert Interactieve TV vanuit oogpunt klant

    KPN wil het tv-product op een hoger niveau brengen door het hoofdzakelijk uit oogpunt van klanten te innoveren. Dat zegt Manager TV en proposities Residential Diederik Rosenbaum.
    Jarco Kriek
    9 november 2013
    comments 0
    KPN innoveert Interactieve TV vanuit oogpunt klant
    Foto: ANP

    KPN wil het tv-product op een hoger niveau brengen door het hoofdzakelijk uit oogpunt van klanten te innoveren. Dat zegt Manager TV en proposities Residential Diederik Rosenbaum op het forumgedeelte van de internetsite van KPN.

    Daarbij wil KPN het innoverend vermogen van kleinere start-up projecten voor de verdere ontwikkeling van Interactieve TV inzetten. "Het gaat om een zo goed mogelijke invulling van de klantbehoeften, dus als een startup een goede bijdrage kan leveren die dichtbij de klantwens komt op het gebied van interactief tv kijken, dan is samenwerking met externe partijen een mogelijkheid", aldus Rosenbaum. De klant staat volgens de KPN-manager centraal in alle stappen van het innovatieproces van diensten voor Interactieve TV.

    KPN introduceert veel nieuwe diensten

    KPN heeft in de afgelopen tijd veel nieuwe diensten voor het tv-product Interactieve TV geïntroduceerd of aangekondigd. Zo is het de eerste aanbieder die met de uitrol van Begin Gemist bezig is. Met deze dienst kan men een lopend programma met een druk op de afstandsbediening vanaf het begin terugkijken. Met het – bij sommige Alles-in-1-pakketten inmiddels gratis geleverde – opnemen-pakket kan men tot zes programma’s tegelijk opnemen en de opgenomen programma’ op alle bij het abonnement gebruikte decoders terugkijken. Verder kan men alle afleveringen van bepaalde programma’s achter elkaar terugkijken en is sinds kort ook Interactieve TV Online via de Xbox 360 gebruiken. Dat was al langere tijd via pc, laptop, tablet en smartphone mogelijk.

    Videoland Unlimited

    Een primeur heeft KPN met de all you can watch-videodienst Videoland Unlimited. Deze begint op 11 november exclusief via KPN Interactieve TV. Voor tien euro per maand kan men onbeperkt naar films en series kijken. Deze zijn minimaal zes maanden oud. Wie een abonnement op deze nieuwe online videodienst neemt, krijgt de eerste twee maanden gratis.

    KPNInteractieve TVVideolandVideoland Unlimitedall you can watchNetflixvideodienstdecoderInteractieve TV Onlineapptweed schermlaptoptabletsmartphone

    Reacties

  1. TV-TIP The Bold and the Beautiful

    The Bold and the Beautiful
    RTL 8 om 17:36 uur
    Zoe en Reese hebben een vader-dochtergesprek over Reese's gevoelens voor Taylor. Hope wil voordat de baby komt nog op vakantie met Liam en gaat met hem naar Catalina Island. Baby Kelly krijgt cadeautjes.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Goede tijden, slechte tijden

    Goede tijden, slechte tijden
    RTL 4 om 20:05 uur
    Daan heeft een geheime ontmoeting op een afgesproken locatie. Nina twijfelt als Lucas zichzelf als kinderoppas van Max opwerpt. Kimberly baalt dat ze alleen reacties krijgt van macho's en dubieuze types.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)