1. Nieuws

    KPN innoveert Interactieve TV vanuit oogpunt klant

    KPN wil het tv-product op een hoger niveau brengen door het hoofdzakelijk uit oogpunt van klanten te innoveren. Dat zegt Manager TV en proposities Residential Diederik Rosenbaum.
    Jarco Kriek
    9 november 2013
    comments 0
    KPN innoveert Interactieve TV vanuit oogpunt klant
    Foto: ANP

    KPN wil het tv-product op een hoger niveau brengen door het hoofdzakelijk uit oogpunt van klanten te innoveren. Dat zegt Manager TV en proposities Residential Diederik Rosenbaum op het forumgedeelte van de internetsite van KPN.

    Daarbij wil KPN het innoverend vermogen van kleinere start-up projecten voor de verdere ontwikkeling van Interactieve TV inzetten. "Het gaat om een zo goed mogelijke invulling van de klantbehoeften, dus als een startup een goede bijdrage kan leveren die dichtbij de klantwens komt op het gebied van interactief tv kijken, dan is samenwerking met externe partijen een mogelijkheid", aldus Rosenbaum. De klant staat volgens de KPN-manager centraal in alle stappen van het innovatieproces van diensten voor Interactieve TV.

    KPN introduceert veel nieuwe diensten

    KPN heeft in de afgelopen tijd veel nieuwe diensten voor het tv-product Interactieve TV geïntroduceerd of aangekondigd. Zo is het de eerste aanbieder die met de uitrol van Begin Gemist bezig is. Met deze dienst kan men een lopend programma met een druk op de afstandsbediening vanaf het begin terugkijken. Met het – bij sommige Alles-in-1-pakketten inmiddels gratis geleverde – opnemen-pakket kan men tot zes programma’s tegelijk opnemen en de opgenomen programma’ op alle bij het abonnement gebruikte decoders terugkijken. Verder kan men alle afleveringen van bepaalde programma’s achter elkaar terugkijken en is sinds kort ook Interactieve TV Online via de Xbox 360 gebruiken. Dat was al langere tijd via pc, laptop, tablet en smartphone mogelijk.

    Videoland Unlimited

    Een primeur heeft KPN met de all you can watch-videodienst Videoland Unlimited. Deze begint op 11 november exclusief via KPN Interactieve TV. Voor tien euro per maand kan men onbeperkt naar films en series kijken. Deze zijn minimaal zes maanden oud. Wie een abonnement op deze nieuwe online videodienst neemt, krijgt de eerste twee maanden gratis.

    KPNInteractieve TVVideolandVideoland Unlimitedall you can watchNetflixvideodienstdecoderInteractieve TV Onlineapptweed schermlaptoptabletsmartphone

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET FAST AND FURIOUS HOBBS AND SHAW

      Dwayne Johnson en Jason Statham zijn terug als Luke Hobbs en Deckard Shaw. Deze spectaculaire eerste stand-alone film neemt de kijker mee van Los Angeles naar Londen en van het verlaten Chernobyl naar het prachtige Samoa. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket van deze actiefilm weggeven met daarin een t-shirt en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Ockels erfenis

    Ockels erfenis
    NPO 2 om 19:25 uur
    De meeste documentaires over iconische figuren zijn alleen maar positief, met zo nu en dan een kleine kanttekening. Deze docu toont dat Wubbo Ockels helemaal niet zo een leuke man was. De Nederlandse astronaut raakte zo geobsedeerd met het redden van de aarde dat hij zijn familie verwaarloosde en collega's tegen zich in het harnas joeg.

    TV-TIP Indiana Jones and the Temple of Doom

    Indiana Jones and the Temple of Doom
    om 04:16 uur
    Na een incident in een nachtclub in Shanghai slaat Indiana Jones op de vlucht met zijn hulpje Short Round en zangeres Willie Scott. Het trio belandt in een klein dorpje waar een magische steen is gestolen en kinderen zijn ontvoerd om te werken in de mijn. Jones besluit de dorpelingen te helpen.

    Interview

    • *

      Janny van der Heijden

      Denkend aan Holland

      In Denkend aan Holland ontdekken André van Duin en Janny van der Heijden Nederland vanaf het water. Ze varen langs eeuwenoude stadjes, historische landgoederen en door natuurgebieden.
      Reacties0 reactie(s)