Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports

    Ziggo heeft Ziggo Sport als exclusieve sportcontent. KPN volgt met een reeks voetbalprogramma’s. Is dit content geschikt voor KPN-klanten?
    Jarco Kriek
    7 november 2020
    comments 0
    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports
    Foto ProShots

    In de zesdelige serie gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is een van de grootste sponsors van het Nederlands voetbal en hoofdsponsor van de Eredivisie. Met deze nieuwe serie wil het merk die samenwerking een duidelijk gezicht geven. In de veertien minuten durende afleveringen komt Fresia met behulp van vrienden, familie, stellingen en spellen alles te weten over wat er binnen, maar ook buiten de lijnen speelt in het leven van de voetballers. Zo wil KPN de fans van het voetbal nog dichter bij de spelers van de Eredivisie brengen.

     

    Voetbal verbindt

    "Nuchter als we zijn, laten Nederlanders zich niet snel verleiden tot collectieve hysterie. Op één uitzondering na: als het om voetbal gaat. Dan staan we, normaal gesproken, wekelijks met z’n miljoenen op of langs het veld, door weer en wind. Staan we springend op de bank of in de kroeg. Vliegen we in de armen van buren, rivalen en wildvreemden. En zijn we nooit uitgepraat", zegt Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN. "Als we één gedeelde passie hebben die in staat is heel Nederland te verbinden dan is het voetbal. Daarom past dit zo goed bij KPN. Met dit n­­­ieuwe format proberen we ook de jonge voetballiefhebber op een leuke en eigentijdse wijze te verbinden met voetbal en de Eredivisie in het bijzonder."

     

    Ook YouTube

    De volledige afleveringen zullen online te zien zijn op het YouTube kanaal van KPN en daar blijft het niet bij. "KPN wil zich met deze reeks sterker verbinden met het voetbaldomein, maar niet iedereen heeft tijd of zin om de volle veertien minuten te bekijken", zegt Michael Nap, Head of Content bij dentsuACHTUNG, dat in samenwerking met One:Nil tekende voor het concept. "Tijdens het ontwikkelen van het format hebben we daar rekening mee gehouden. Zo zullen er ook losse ‘buiten de lijnen’ snacks te vinden zijn op de overige social kanalen van KPN en ontwikkelen we interactieve stories om iedereen met het concept in aanraking te laten komen."

    KPNKPN Interactieve TVvoetbalEredivisieFOX SportsYouTubeonline

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win Harry Potter in 4K Ultra HD

      Een wonderbaarlijke nieuwe manier om de magische wereld van Harry Potter te beleven! Bekijk Harry Potter en de Steen der Wijzen zoals je hem nog nooit hebt gezien, nu in 4K-resolutie. Totaal TV mag deze voor drie Oscars genomineerde fantasyfilm vijf keer op 4K Ultra HD weggeven.

    TV-TIP 90 day fiancé: The other way

    90 day fiancé: The other way
    TLC om 20:30 uur
    In de reguliere versie van de reality-hit komen singles naar Amerika, maar dit keer vertrekken Amerikanen naar het buitenland.

    TV-TIP Hotel Mumbai

    Hotel Mumbai
    Net5 om 20:30 uur
    Een groep zwaar bewapende Pakistaanse militanten opent de aanval op het iconische Taj Mahal Palace hotel in India.

    Interview

    • *

      Tooske Ragas

      K2 zoekt K3

      De Vlaamse presentator Kürt Rogiers en onze eigen Tooske Ragas zorgen dat de zoektocht naar een nieuw K3-lid in goede banen wordt geleid.
      Reacties0 reactie(s)