Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports

    Ziggo heeft Ziggo Sport als exclusieve sportcontent. KPN volgt met een reeks voetbalprogramma’s. Is dit content geschikt voor KPN-klanten?
    Jarco Kriek
    7 november 2020
    comments 0
    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports
    Foto ProShots

    In de zesdelige serie gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is een van de grootste sponsors van het Nederlands voetbal en hoofdsponsor van de Eredivisie. Met deze nieuwe serie wil het merk die samenwerking een duidelijk gezicht geven. In de veertien minuten durende afleveringen komt Fresia met behulp van vrienden, familie, stellingen en spellen alles te weten over wat er binnen, maar ook buiten de lijnen speelt in het leven van de voetballers. Zo wil KPN de fans van het voetbal nog dichter bij de spelers van de Eredivisie brengen.

     

    Voetbal verbindt

    "Nuchter als we zijn, laten Nederlanders zich niet snel verleiden tot collectieve hysterie. Op één uitzondering na: als het om voetbal gaat. Dan staan we, normaal gesproken, wekelijks met z’n miljoenen op of langs het veld, door weer en wind. Staan we springend op de bank of in de kroeg. Vliegen we in de armen van buren, rivalen en wildvreemden. En zijn we nooit uitgepraat", zegt Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN. "Als we één gedeelde passie hebben die in staat is heel Nederland te verbinden dan is het voetbal. Daarom past dit zo goed bij KPN. Met dit n­­­ieuwe format proberen we ook de jonge voetballiefhebber op een leuke en eigentijdse wijze te verbinden met voetbal en de Eredivisie in het bijzonder."

     

    Ook YouTube

    De volledige afleveringen zullen online te zien zijn op het YouTube kanaal van KPN en daar blijft het niet bij. "KPN wil zich met deze reeks sterker verbinden met het voetbaldomein, maar niet iedereen heeft tijd of zin om de volle veertien minuten te bekijken", zegt Michael Nap, Head of Content bij dentsuACHTUNG, dat in samenwerking met One:Nil tekende voor het concept. "Tijdens het ontwikkelen van het format hebben we daar rekening mee gehouden. Zo zullen er ook losse ‘buiten de lijnen’ snacks te vinden zijn op de overige social kanalen van KPN en ontwikkelen we interactieve stories om iedereen met het concept in aanraking te laten komen."

    KPNKPN Interactieve TVvoetbalEredivisieFOX SportsYouTubeonline

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win De beentjes van Sint-Hildegard

      CineMember voegt deze maand onder andere De beentjes van Sint-Hildegard toe, waarin Gedda zóveel van Jan houdt, dat hij het er benauwd van krijgt. Zij ziet het huwelijk als een vorm van begeleid wonen… Wij geven vijf keer een maandabonnement weg, waarmee onder andere dit comedy-drama te bekijken is.

    TV-TIP Koken voor een week

    Koken voor een week
    24Kitchen om 05:20 uur
    Heb je geen tijd om na een lange werkdag nog uitgebreid te koken? Danny Jansen weet raad en geeft tips om tijd te besparen.

    TV-TIP Boer Ayoub

    Boer Ayoub
    BVN-TV om 02:20 uur
    Niet alleen schapen moeten geschoren worden, ook koeien krijgen deze behandeling en daar gaat boer Ayoub mee aan de slag.

    Interview

    • *

      Leo Alkemade

      Van je familie moet je het hebben

      Een hoofdgast wordt naar de studio gelokt waar familieleden en vrienden zijn om samen een quiz te spelen. De presentatie is in handen van Leonie ter Braak en Leo Alkemade.
      Reacties0 reactie(s)