Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports

    Ziggo heeft Ziggo Sport als exclusieve sportcontent. KPN volgt met een reeks voetbalprogramma’s. Is dit content geschikt voor KPN-klanten?
    Jarco Kriek
    7 november 2020
    comments 0
    KPN maakt eigen serie over Eredivisie en FOX Sports
    Foto ProShots

    In de zesdelige serie gaat Fresia Cousiño Arias op zoek naar de mooiste verhalen van voetballers uit de Eredivisie. KPN is een van de grootste sponsors van het Nederlands voetbal en hoofdsponsor van de Eredivisie. Met deze nieuwe serie wil het merk die samenwerking een duidelijk gezicht geven. In de veertien minuten durende afleveringen komt Fresia met behulp van vrienden, familie, stellingen en spellen alles te weten over wat er binnen, maar ook buiten de lijnen speelt in het leven van de voetballers. Zo wil KPN de fans van het voetbal nog dichter bij de spelers van de Eredivisie brengen.

     

    Voetbal verbindt

    "Nuchter als we zijn, laten Nederlanders zich niet snel verleiden tot collectieve hysterie. Op één uitzondering na: als het om voetbal gaat. Dan staan we, normaal gesproken, wekelijks met z’n miljoenen op of langs het veld, door weer en wind. Staan we springend op de bank of in de kroeg. Vliegen we in de armen van buren, rivalen en wildvreemden. En zijn we nooit uitgepraat", zegt Mark Versteegen, Directeur Sponsoring bij KPN. "Als we één gedeelde passie hebben die in staat is heel Nederland te verbinden dan is het voetbal. Daarom past dit zo goed bij KPN. Met dit n­­­ieuwe format proberen we ook de jonge voetballiefhebber op een leuke en eigentijdse wijze te verbinden met voetbal en de Eredivisie in het bijzonder."

     

    Ook YouTube

    De volledige afleveringen zullen online te zien zijn op het YouTube kanaal van KPN en daar blijft het niet bij. "KPN wil zich met deze reeks sterker verbinden met het voetbaldomein, maar niet iedereen heeft tijd of zin om de volle veertien minuten te bekijken", zegt Michael Nap, Head of Content bij dentsuACHTUNG, dat in samenwerking met One:Nil tekende voor het concept. "Tijdens het ontwikkelen van het format hebben we daar rekening mee gehouden. Zo zullen er ook losse ‘buiten de lijnen’ snacks te vinden zijn op de overige social kanalen van KPN en ontwikkelen we interactieve stories om iedereen met het concept in aanraking te laten komen."

    KPNKPN Interactieve TVvoetbalEredivisieFOX SportsYouTubeonline

    Reacties

  1. TV-TIP Find It, Fix It, Sell It

    Find It, Fix It, Sell It
    Discovery Channel om 19:30 uur
    Wat de American Pickers doen in Amerika, doen Henry Cole en Simon O’Brien aan de overkant van Het Kanaal. De energieke Britten reizen stad en land af en gaan in muffe schuurtjes en bedompte kelders op zoek naar vergeten spulletjes die ze op hun eigen unieke wijze kunnen pimpen en voor de hoofdprijs kunnen verkopen.

    TV-TIP Hunted VIPS

    Hunted VIPS
    NPO 3 om 20:25 uur
    Terwijl het oliedomme gedrag van de vloggende zangeres Famke Louise en haar vriend, de niet veel slimmere oud-profvoetballer Denzel Slager, hen al binnen 24 uur in de armen van de hunters dreef, loopt een aantal bekende koppels nog vrij rond. Zij proberen tijdens de finale het extractiepunt te bereiken voordat ze alsnog in de kladden worden gegrepen. Zijn ze op tijd?

    Interview

    • *

      Monic Hendrickx

      Arcadia

      Monic Hendrickx en regisseur Tim Oliehoek vonden het fijn om een tijdje in de futuristische wereld van de nieuwe serie Arcadia rond te lopen, maar ze zouden daar nooit willen wonen.
      Reacties0 reactie(s)