KPN maakt klantenservice dag en nacht gratis bereikbaar
Grote veranderingen in het klantenservicebeleid van telecombedrijf KPN. Voor alle diensten die KPN aan de consument levert, wordt de klantenservice 24 uur per dag gratis bereikbaar.
Grote veranderingen in het klantenservicebeleid van
telecombedrijf KPN. Voor alle diensten die KPN onder eigen merknaam aan de
consument levert, wordt de klantenservice 24 uur per dag gratis bereikbaar.
Of het nu om mobiele telefonie, internet of digitale
televisie gaat, de KPN-klant kan vanaf augustus gratis en op elk door haar of
hem gewenst tijdstip van de dag contact met de klantenservice opnemen. KPN
maakte dit onlangs tijdens een bijeenkomst op het hoofdkantoor aan medewerkers
bekend.
Niet alleen gratis klantenservice
Deze bijeenkomst werd via internet live uitgezonden op
twintig andere KPN-locaties in Nederland waar KPN-medewerkers met de nieuwe
plannen van KPN kon kennismaken. De bijeenkomst werd geleid door Eelco Blok –
CEO van KPN – en Joost Farwerck die Managing Director bij KPN Nederland is.
Naast de gratis klantenservice werden ook nieuwe mobiele telefoonabonnementen
en de update van het huidige GSM-netwerk van KPN in Nederland aangekondigd.
KPN luistert naar de klant
KPN stelt dat men de afgelopen periode meer dan voorheen het
geval is geweest, heeft geluisterd naar haar klanten. Naar aanleiding van deze
feedback wil KPN zich verbeteren. De eerste aanzet is het gratis maken van de
klantenservice. Momenteel moet daar nog 10 eurocent per minuut voor worden betaald. Vanaf augustus kan de KPN-klant gratis en 24 uur per dag naar de
klantenservice bellen.
KPNklantenservice24 uur per dagdag en nachtInteractieve TVAlles-In-1internettelefoniemobiele telefonietelefoonDigitenneglasvezel