KPN meer aanbevolen dan Ziggo

Bij de WoM-monitor wordt onderzocht welk percentage van de klanten van een Alles-in-1-aanbieder de eigen aanbieder aan familie, vrienden en kennissen aanbeveelt. Deze vorm van mond-tot-mond-reclame is belangrijk voor aanbieders. KPN blijft met het eigen merk en die van dochterbedrijven XS4All en Telfort goed scoren in de WoM-monitor. XS4All blijft in de nieuwe WoM-monitor, die twee keer per jaar verschijnt, de koploper. De score van deze KPN-dochter is 76. De tweede plek is voor het Zeeuwse kabelbedrijf Delta dat de WoM-score in de laatste zes maanden fors naar uiteindelijk 71 zag stijgen. De top 3 wordt door KPN met de eigen merknaam met een score van 61 gevormd. Telfort, het budgetmerk van KPN op de Alles-in-1-markt, behaalde met een WoM-score van 58 de vierde plek. Ziggo blijft in de WoM-monitor nog steeds achter bij KPN. De afstand wordt echter steeds kleiner. Ziggo komt uiteindelijk op een eindscore van 51 uit.