KPN: Nieuwe klanten krijgen direct Hussel-abonnement
KPN presenteerde vandaag de abonnementen voor vaste en mobiele diensten flexibel onder de naam KPN Hussel. Nederlanders die vanaf vandaag een nieuw abonnement bij het telecombedrijf afsluiten, krijgen automatisch een KPN Hussel-abonnement. Dit wordt door KPN-woordvoerster Renée Schnitzler aan Totaal TV bevestigd. Dit betekent bijvoorbeeld dat nieuwe klanten voor de optie kunnen kiezen – kosten drie euro per maand – waarmee het abonnement vanaf het eerste moment per maand opgezegd kan worden.
Bestaande KPN-klanten
Voor bestaande klanten waarvan het abonnement buiten de vaste contractperiode van 12 maanden valt, bestaat de mogelijkheid om per direct het huidige oude abonnement naar het nieuwe Hussel-abonnement om te zetten. Als het abonnement zich echter binnen de eerste vaste 12 maanden bevindt dan is het direct omzetten van het abonnement niet mogelijk. Overigens kan het Hussel-abonnement voor bestaande klanten met een KPN Compleet-abonnement in enkele gevallen duurder uitvallen.