1. Nieuws

    KPN steekt geld in Eredivisie voetbal

    KPN en de Eredivisie Media & Marketing hebben een overeenkomst getekend waardoor met ingang van het komende voetbalseizoen het telecombedrijf officieel partner van de Eredivisie wordt.
    Jarco Kriek
    18 juli 2014
    comments 7
    KPN steekt geld in Eredivisie voetbal

    KPN en de Eredivisie Media & Marketing hebben een overeenkomst getekend waardoor met ingang van het komende voetbalseizoen het telecombedrijf officieel partner van de Eredivisie wordt. KPN was eerder al hoofdsponsor van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie.

    Alex Tielbeke, commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing: "We zijn trots dat we onze krachten met elkaar bundelen. KPN en de Eredivisie zijn twee mooie, Nederlandse merken met hun wortels diep in de samenleving. De komende tijd gaan we samen aantrekkelijke initiatieven ontwikkelen om de voetbalbeleving onder de miljoenen voetbalfans door heel het land nog verder te versterken."

    Positieve bijdrage

    Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt KPN over de overeenkomst: "We zien ernaar uit om als supporter van het nationale clubvoetbal de komende jaren een positieve bijdrage aan de sport te leveren en tegelijkertijd onze diensten extra aantrekkelijk en onderscheidend te maken. Door de grootste en populairste sportcompetitie van Nederland te koppelen aan de dienstverlening van KPN gaan we onze klanten unieke meerwaarde bieden."

    KPNEredivisie Media & MarketingEredivisievoetbalsponsorhoofdsponsor

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BOHEMIAN RHAPSODY

      Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, de muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. De film volgt de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor dit muziekdrama weggeven, met daarin een t-shirt, een plectrum en een zonnebril en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Olympus Has Fallen

    Olympus Has Fallen
    RTL 7 om 20:30 uur
    Na een minder geslaagd uitstapje naar de romantische comedies, is Gerard Butler eindelijk terug op vertrouwd actie-terrein. Dat is net op tijd, want een stel overijverige Noord-Koreaanse griezels legt het Witte Huis in puin en gijzelt de Amerikaanse president. Dit levert voor ons fijn hersenloos popcornvermaak op.