KPN: storingsklachten komen niet door verbeterde Interactieve TV
Een beperkt deel van de 2,2 miljoen Interactieve TV-klanten van KPN klacht echter nog steeds over storingen die het bekijken van tv- en videocontent bemoeilijkt. Deze problemen hebben volgens het telecombedrijf niets met de nieuwe firmware te maken. Dit stelt KPN-woordvoerster Ellen van Heerwaarden tegen Totaal TV. De nu door KPN gebruikte firmware in bruikleendecoders van Interactieve TV heeft de werkingssnelheid sterk verbeterd. Na de introductie van het nieuwe menu ervaarde een deel van Interactieve tv-klanten een tragere decoder als bijvoorbeeld de tv-gids werd gebruikt.
Klantenservice
KPN roept klanten op die op dit moment nog last van een slecht presterende tv-decoder hebben contact met de reguliere klantenservicekanalen te zoeken. Dit kan onder meer via telefoon, het gebruikersforum van KPN en sociale media. Via deze kanalen gaat het telecombedrijf op zoek naar een oplossing.
Compensatie
Vanwege de problemen die een deel van de Interactieve TV-klanten de afgelopen periode heeft ondervonden, biedt KPN alle Interactieve TV-klanten de komende periode een compensatie waarmee gratis naar tv-zenders, betaalzenderpakket ESPN Compleet of een film gekeken kan worden. Hier leest u meer over dit compensatie-aanbod.