Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN verbetert klantbeleving

    KPN scoort in diverse onderzoeken goed op het onderdeel klantenservice. Het telecombedrijf blijft echter aan het verbeteren van de persoonlijke klantbeleving werken.
    Peter de Koning
    29 october 2018
    comments 0
    KPN verbetert klantbeleving

    KPN heeft vandaag een verbeterde versie van de app MijnKPN uitgebracht. Met de persoonlijke klantomgeving MijnKPN kunnen alle KPN-klanten de bij het telecombedrijf gekochte abonnementen beheren. KPN heeft voor de marktintroductie van de nieuwe Mijn KPN-omgeving de vernieuwde dienst eerst onder een select aantal abonnees waaronder eigen personeel uitgeprobeerd. Nu dit traject goed is doorlopen, is de nieuwe MijnKPN-app voor iedere klant beschikbaar.

    KPNabonnementklantenserviceklantbelevingMijnKPN

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    TV-TIP Keuringsdienst van waarde classics

    Keuringsdienst van waarde classics
    NPO 3 om 00:05 uur
    Uit de kluis van de Keuringsdienst van Waarde komt deze klassieke aflevering over kogelbiefstuk, dat niet altijd kogelbiefstuk is.

    TV-TIP The Three Musketeers

    The Three Musketeers
    om 02:19 uur
    Porthos, Athos en Aramis nemen de jonge D'Artagnan onder hun hoede. Samen nemen ze het op tegen de vijanden van de koning.

    Interview

    • *

      Arnout Hauben

      Dwars door de Middellandse Zee

      De Vlaamse tv-maker Arnout Hauben is terug met een serie over de Middellandse Zee. “Het is de natuurlijke grens tussen west en oost en tussen noord en zuid. Een mooier en interessanter decor kan een reportagemaker zich niet wensen.”
      Reacties0 reactie(s)