KPN verbetert klantenservice met Service Plus

KPN biedt de betere klantenservice onder de naam Service Plus aan. KPN Service Plus is de opvolger van Tech Desk. KPN introduceerde deze nieuwe dienst in de tijd dat het bekendmaakte dat dochterbedrijf XS4All ging verdwijnen en onder de vleugels van merknaam KPN verder zou gaan. Het KPN Service Plus-abonnement kost vijf euro per maand. KPN zegt dat er meer is veranderd bij Service Plus dan alleen de naam. Wie het speciale KPN Service Plus telefoonnummer intoetst op de telefoon krijgt direct contact met ervaren experts met passie voor gadgets, techniek en telecom. Overigens is ook kritiek van onder meer belangenorganisaties op deze manier van het geven van klantenservice. Daarbij wordt gesteld dat iedere klant recht heeft op de best mogelijke service zonder hier extra voor hoeven te betalen.
Monteur
Wat nieuw is vergeleken met het oude Tech Desk-abonnement is dat bij KPN Service Plus een gratis monteur op bezoek komt als de klant en de speciale helpdesk telefonisch het probleem of de problemen niet kunnen oplossen. Als blijkt dat de monteur werkzaamheden dient uit te voeren waar extra kosten een verbonden zijn dan wordt dit voor het begin van de werkzaamheden uitvoerig besproken.
Wanneer KPN Service Plus?
KPN-abonnees die het Tech Desk-abonnement hebben, zijn vanaf 8 juli automatisch naar KPN Service Plus omgezet. Ook abonnees die een Fritzbox aanvullend bij KPN huren, krijgen hierdoor automatisch toegang tot KPN Service Plus. Alle overige KPN-abonnees kunnen zich voor vijf euro per maand op KPN Service Plus abonneren via de persoonlijke MijnKPN omgeving.