Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN verbetert klantenservice met Service Plus

    KPN heeft voor klanten die behoefte hebben aan een uitgebreidere en betere klantenservice een nieuw betaald abonnement op de markt gebracht.
    Jarco Kriek
    11 july 2021
    comments 3
    KPN verbetert klantenservice met Service Plus
    Foto Getty Images

    KPN biedt de betere klantenservice onder de naam Service Plus aan. KPN Service Plus is de opvolger van Tech Desk. KPN introduceerde deze nieuwe dienst in de tijd dat het bekendmaakte dat dochterbedrijf XS4All ging verdwijnen en onder de vleugels van merknaam KPN verder zou gaan. Het KPN Service Plus-abonnement kost vijf euro per maand. KPN zegt dat er meer is veranderd bij Service Plus dan alleen de naam. Wie het speciale KPN Service Plus telefoonnummer intoetst op de telefoon krijgt direct contact met ervaren experts met passie voor gadgets, techniek en telecom. Overigens is ook kritiek van onder meer belangenorganisaties op deze manier van het geven van klantenservice. Daarbij wordt gesteld dat iedere klant recht heeft op de best mogelijke service zonder hier extra voor hoeven te betalen.

     

    Monteur

    Wat nieuw is vergeleken met het oude Tech Desk-abonnement is dat bij KPN Service Plus een gratis monteur op bezoek komt als de klant en de speciale helpdesk telefonisch het probleem of de problemen niet kunnen oplossen. Als blijkt dat de monteur werkzaamheden dient uit te voeren waar extra kosten een verbonden zijn dan wordt dit voor het begin van de werkzaamheden uitvoerig besproken.

     

    Wanneer KPN Service Plus?

    KPN-abonnees die het Tech Desk-abonnement hebben, zijn vanaf 8 juli automatisch naar KPN Service Plus omgezet. Ook abonnees die een Fritzbox aanvullend bij KPN huren, krijgen hierdoor automatisch toegang tot KPN Service Plus. Alle overige KPN-abonnees kunnen zich voor vijf euro per maand op KPN Service Plus abonneren via de persoonlijke MijnKPN omgeving.

    KPNXS4AllInteractieve TViTVinternettelecomklantenserviceKPN Service Plus

    Reacties

  1. TV-TIP De Nationale Reistest

    De Nationale Reistest
    NPO 3 om 20:24 uur
    Nog nooit veranderde onze manier van reizen zoveel als in de afgelopen twee jaar. Dzifa en Sahil testen de reiskennis van BN'ers.

    TV-TIP Familie Gillis: Massa is Kassa

    Familie Gillis: Massa is Kassa
    SBS 6 om 20:30 uur
    Peter heeft zijn oog laten vallen op een nieuwe bolide, dit keer zo'n bijzonder exemplaar dat de testrit plaatsvindt op het circuit in Zandvoort.

    Interview

    • *

      Tom Waes

      Reizen Waes wereldsteden

      Alle vrouwen willen met hem trouwen, alle mannen willen hem zijn en alle kinderen willen hem worden. We hebben het over presentator Tom Waes. Wat is zijn geheim?
      Reacties0 reactie(s)