1. Nieuws

    KPN vervangt UPC als sponsor Internationaal Film Festival

    KPN vervangt UPC als sponsor van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). KPN-klanten met Interactieve TV kunnen hierdoor de filmpremière van The Sky Above Us meemaken.
    Jarco Kriek
    20 december 2014
    comments 6
    KPN vervangt UPC als sponsor Internationaal Film Festival

    KPN vervangt UPC als sponsor van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). KPN-klanten met Interactieve TV kunnen hierdoor in de huiskamer de filmpremière van The Sky Above Us meemaken.


    UPC kondigde in oktober aan met de sponsoring van het International Film Festival Rotterdam te stoppen. Binnen twee maanden heeft KPN voor de editie 2015 de plaats van UPC ingenomen. Tijdens het IFFR gaan films simultaan op het festival en in 36 Europese bioscopen in première. In het geval van de film The Sky Above Us wordt dit aantal met ruim anderhalf miljoen Nederlandse huisgezinnen groter. KPN biedt alle klanten met Interactieve TV namelijk de mogelijkheid aan om deze film op hetzelfde moment als de première op het eigen televisiescherm te bekijken. De film is op woensdag 28 januari om 19.00 uur in de grote zaal van de Rotterdamse Schouwburg en kosteloos bij alle KPN Interactieve TV-klanten in de huiskamer te zien. The Sky Above Us gaat over de bombardementen op Belgrado in 1999.

    KPN trots op samenwerking IFFR

    Voor- en achteraf kan het publiek in de bioscoop en achter de televisie de filmmakers via een live-verbinding zien en via Twitter deelnemen aan een Q&A-sessie. IFFR Live biedt zo een unieke kans om op afstand een festivalpremière van dichtbij te ervaren. Marnix Laurs, Head of Content KPN: "We zijn trots op deze innovatieve samenwerking met IFFR. KPN werkt constant aan een zo aantrekkelijk mogelijk content-aanbod voor zijn klanten. Door deze samenwerking krijgen de KPN-klanten een unieke mogelijkheid om ook vanuit huis het IFFR gevoel te beleven."

    KPNInteractieve TVInternationaal Film FestivalIFFRRotterdamThe Sky Above UsBelgradoglasvezelDSLADSLVDSLUPCLiberty Global

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 TICKETS ZIGGO F1 LIVE

      De Grand Prix van Oostenrijk is 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor dit live evenement in de Ziggo Dome weggeven.

    TV-TIP X-Men: Apocalypse

    X-Men: Apocalypse
    om 08:37 uur
    Apocalypse, de eerste mutant, is meteen de sterkste en de gemeenste. Hij verzamelt moderne versies van de vier bijbelse ruiters van de Apocalyps om de wereld aan zijn voeten te krijgen. Daarbij gebruikt hij veel krachten en nog meer special effects.De film-makers vergeten bijna de menselijke maat, die bij de X-Men minstens zo belangrijk is als het spektakel. Ze hebben geen nieuwe trucs geleerd en doen hetzelfde op een grotere schaal, maar hebben genoeg ervaring om daar iets onderhoudends van te maken.

    TV-TIP De Roelvinkjes passen op de winkel

    De Roelvinkjes passen op de winkel
    SBS6 om 20:30 uur
    De verzorgers van woon- en zorgcentrum Herfstzon zijn toe aan wat vakantie. De Roelvinkjes schieten te hulp en nemen de dagelijkse zorg voor vijftig ouderen op zich. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan en het gezin moet nu écht hard werken. Gelukkig is er nog wel ruimte voor een leuke verrassing.

    Interview

    • *

      Airen Mylene

      Hotel Rules

      In Hotel Rules verbouwen vijf kandidatenkoppels elkaars hotel of Bed and Breakfast rigoureus. Airen Mylene presenteert. Het winnende koppel ontvangt 25.000 euro.
      Reacties0 reactie(s)