1. Nieuws

    KPN weer hoofdsponsor Eredivisie

    KPN en Eredivisie hebben een overeenkomst gesloten waardoor het telecombedrijf vanaf het seizoen 2017/2018 hoofdsponsor van de hoogste betaalde voetbalcompetitie van Nederland is.
    Jarco Kriek
    22 april 2017
    comments 0
    KPN weer hoofdsponsor Eredivisie

    KPN is sinds 2014 al partner van de Eredivisie. Jaren daarvoor was KPN al eens hoofdsponsor van de Eredivisie en werd de naam van het telecombedrijf ook aan de voetbalcompetitie verbonden. Als hoofdsponsor zal KPN prominent zichtbaar zijn rondom het Eredivisievoetbal in alle stadions en tv-uitzendingen. De komende maanden gaan KPN en Eredivisie Media & Marketing in gesprek om de samenwerking verder in te vullen en bespreekt men concrete ideeën.

     

    Na strijd komt samenwerking

    Een jaar geleden waren KPN en Eredivisie Media & Marketing nog in een strijd over verlenging van de distributieovereenkomst met betrekking tot betaalzender Fox Sports. Pas op het laatste moment, zelfs na de eerste balomwenteling van het huidige voetbalseizoen, bereikten de partijen overeenstemming over een nieuwe overeenkomst.

    KPNvoetbalEredivisieEredivisie Media & Marketing

    Reacties

  1. TV-TIP Wildernis onder water

    Wildernis onder water
    NPO 2 om 19:50 uur
    De makers van Wildernis onder water zijn aanbeland bij het tweede couplet van het Limburgs volkslied: Waar de brede stroom der Maas, statig zeewaarts vloeit; weeldrig sappig veldgewas, kost'lijk groeit en bloeit. Je hoort het al: ze nemen een frisse duik in de Zuid-Limburgse beken en rivieren die door de provincie kronkelen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD WESTWORLD S2

      Chaos overheerst in dit volgende hoofdstuk over de geboorte van een nieuwe levensvorm. Dolores neemt de touwtjes in handen, terwijl Maeve haar eigen missie heeft. De net bevrijde hosts hebben een appeltje te schillen… Totaal TV mag de dvd van dit tweede seizoen van Westworld vijf keer weggeven.

    TV-TIP Je geld of mijn leven

    Je geld of mijn leven
    NPO 1 om 20:30 uur
    Bert van Leeuwen maakt de wereld een beetje beter. Is het niet middels een diner voor gebroken families, dan zoekt (en vindt) hij wel vier patiënten die een crowdfunding gestart zijn om hun operatie of onderzoek te bekostigen. Bertje zou Bertje niet zijn als hij de patiënten vervolgens niet volgt.