Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    KPN ziet waardering klantenservice door het ijs zakken

    KPN heeft een moeilijk vierde kwartaal van 2020 doorgemaakt. Het aantal klanten dat vaste diensten kocht, is niet alleen afgenomen; ook de klantenservice presteerde slecht.
    Jarco Kriek
    31 januari 2021
    comments 13
    KPN ziet waardering klantenservice door het ijs zakken
    Foto Getty Images

    KPN zit niet alleen bij de verkoop van abonnementen voor de vaste diensten tv, internet en telefonie in de hoek waar de klappen vallen. De waardering door KPN-klanten van de klantenservice is tevens onderuit gezakt. Nog nooit in vier jaar is de waardering zo laag geweest als in 2020. Juist de klantenservice was in de afgelopen jaren een belangrijk fundament voor de groei van KPN op de markt van vaste diensten.

     

    Interactieve TV

    KPN heeft in de laatste maanden te kampen gehad met een traag functionerende bruikleendecoder van Interactieve TV. Op de aanhoudende vraag naar antwoorden op gestelde vragen wist de klantenservice niet goed en eenduidig te handelen. Ook werd het telecombedrijf verweten de vragen van bijvoorbeeld thuiswerkers met betrekking tot wifi niet goed te beantwoorden. Daarbij dient wel gesteld te worden dat internetproviders als KPN niet verantwoordelijk zijn voor de prestatie van een draadloze internetverbinding in de thuisomgeving van klanten.

    KPNXS4AllInteractieve TVinternetstoringwifiklantenservice

    Reacties