1. Nieuws

    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.
    Jarco Kriek
    9 september 2015
    comments 1
    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.


    KPN kondigde in juni aan dat het klanten met mobiele en Interactieve TV-abonnementen exclusief content gaat aanbieden. Niet alleen de nieuwe door Endemol geproduceerde dramaserie Brussel, waarvan de eerste aflevering in 2016 beschikbaar komt, werd daarbij genoemd. Ook kondigde KPN verdere samenwerking met betaalzender FOX Sports voor het maken van exclusief content aan.

    Uitbreiding KPN Goal-Alert

    Op dit moment biedt KPN klanten met een mobiel 4G-abonnement samen met FOX Sports exclusief content via Goal-Alert aan. Het gaat hierbij om videoclips van gemaakte goals bij Eredivisiewedstrijden die direct via een app op tablet en smartphone te zien zijn. Een uitbreiding van exclusief content in samenwerking met FOX Sports is volgens KPN-woordvoerster Ellen van Heerwaarden in aantocht. "Er komt zo snel mogelijk extra exclusieve content. Hiervoor vervolmaken we nu zowel de inhoud als de techniek. We verwachten dit in het vierde kwartaal te brengen", aldus van Heerwaarden.

    Ziggo komt met eigen sportkanaal

    Hoewel Ziggo officieel nog niets heeft bevestigd of aangekondigd, is het zeker dat het kabelbedrijf in de vorm van het eigen sportkanaal Ziggo Sport op korte termijn klanten exclusief content gaat aanbieden. Opvallend is dat De Telegraaf op basis van bronnen binnen de omroepwereld naar buiten heeft gebracht dat Ziggo voor het nieuwe sportkanaal ook met FOX Sports voor het leveren van content om de tafel zit. Ziggo zou op het sportkanaal ook wedstrijden uit de Eredivisie live willen uitzenden. In ieder geval komt er een samenwerking met Sport1. Ziggo en Sport1 hebben in het Britse mediabedrijf Liberty Global dezelfde eigenaar.

    KPNInteractieve TVFOX SportsFOXBrussel4GZiggoZiggo SportSport1exclusiefcontentGoal-AlertGoal AlertglasvezelDSLADSLVDSLDigitenneKPN CompleetHBOPluspakketKidspakkettrijple playalles in 1alles-in-1tvtelevisieinternettelefoontelefoniebellenzenderwijzigingBBC ThreeBBC FourDJAZZ.tvRTL CrimeRTL TelekidsWildHitzBBC First

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN THE BEACH BUM

      Moondog is een succesvolle dichter die zijn leven volgens zijn eigen regels leeft. Samen met zijn rijke vrouw is het leven één groot feest vol drugs en drank. Wanneer het noodlot plotseling toeslaat, moet hij zich echter herpakken en zich richten op zijn grote talent: schrijven. Totaal TV mag vijf keer twee kaarten voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Coming to America

    Coming to America
    om 14:27 uur
    Murphy schittert in deze amusante comedy als een Afrikaanse prins die weigert met het mooie meisje te trouwen dat door zijn vader is uitgezocht. In plaats daarvan reist hij undercover naar New York om een intelligente, onafhankelijke vrouw te vinden. Murphy wordt vergezeld door Hall en bekijkt het land met een naïeve blik en een onverwoestbare grijns. Hij ziet wel wat in Headley, maar zij heeft al wat met de botte LaSalle.

    TV-TIP Mars tegen Venus

    Mars tegen Venus
    Net5 om 20:30 uur
    Als je als man moet kiezen, ga je dan voor een kale knar of voor een stotterend apparaat? En wat heeft een vrouw nou liever naast zich op de bank zitten: een stoere Viking of een driftig geëpileerde metroman? In Mars tegen Venus nemen de teams van Jan Versteegh en Leonie ter Braak het tegen elkaar op om antwoord te vinden op die ene, allesomvattende vraag: wie kent de andere sekse het beste?

    Interview

    • *

      Olav Mol

      Formule 1

      Met een tegensputterende Renault-motor kon Max Verstappen geen gooi naar de wereldtitel doen. Brengt zijn nieuwe Honda daar verandering in?
      Reacties0 reactie(s)