1. Nieuws

    Nederlander kiest voor Alles-In-1

    Steeds meer Nederlandse huishoudens kiezen voor een aanbieder die naast televisie meer diensten in één abonnement aanbiedt. Daarbij kiest 62 procent van de huishoudens voor triple play.
    Jarco Kriek
    17 november 2012
    comments 0
    Nederlander kiest voor Alles-In-1

    Steeds meer Nederlandse huishoudens kiezen voor een aanbieder die naast televisie meer diensten in één abonnement aanbiedt. Daarbij kiest 62 procent van de huishoudens voor triple play.

    The Phone House concludeert dit naar aanleiding van een onderzoek dat men onder duizend Nederlanders heeft uitgevoerd. Hieruit blijkt dat 87 procent van de huishoudens bij een aanbieder meer dan twee diensten afneemt. Triple play – bij veel aanbieders ook wel Alles-In-1 genoemd – is hierbij het populairst.

    Televisie, internet en telefonie

    Triple play bestaat uit het leveren van televisie-, internet- en vaste telefoniediensten. Uit het onderzoek blijkt dat 62 procent van de ondervraagde Nederlanders voor deze combinatiedienst kiest. Veertien procent kiest voor de combinatie televisie en internet. Internet en vaste telefonie wordt door elf procent als gecombineerd abonnement afgenomen.

    Harddiskdecoder

    De voornaamste redenen om een Alles-In-1 pakket af te nemen zijn het gemak en kostenvoordeel. Veel afnemers van een Alles-In-1 krijgen een harddiskrecorder meegeleverd. Voor 35 procent is dit een onmisbaar onderdeel van het combinatiepakket. Voor 25 procent is het kunnen pauzeren van tv-programma's een belangrijk onderdeel van het pakket. Van de Nederlanders met een Alles-in-1 pakket heeft 22 procent interesse voor tv-kijken op tablet of smartphone en 19 procent voor muziekdiensten zoals Spotify. Mobiele telefonie wordt door 38 procent als een goede toevoeging aan het Alles-In-1 pakket gezien. Ook staat één op de tien Nederlanders open voor toevoeging van energielevering aan het pakket.

    Triple playAlles-In-1televisieinternettelefonieZiggoKPNUPCCanalDigitaalGlashart MediaCaiwayTele2

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET FAST AND FURIOUS HOBBS AND SHAW

      Dwayne Johnson en Jason Statham zijn terug als Luke Hobbs en Deckard Shaw. Deze spectaculaire eerste stand-alone film neemt de kijker mee van Los Angeles naar Londen en van het verlaten Chernobyl naar het prachtige Samoa. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket van deze actiefilm weggeven met daarin een t-shirt en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Vacation house for free

    Vacation house for free
    TLC om 16:10 uur
    Soms is een blik op iemands kapsel genoeg om in te schatten wat voor vlees je in de kuip heeft. Matt Blashaw (foto) heeft zijn haar netjes naar achter gekamd en zal dus vast goed zijn in zijn werk als vastgoedexpert. Hij helpt stellen bij het vinden van een vakantiehuis.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 19:55 uur
    Tachtig procent van de Nederlanders eet er te weinig van... vezels! Wellicht niet het meest sexy onderdeel van ons knaagwaar, maar wel heel belangrijk. En hoewel we allemaal denken lekker bezig te zijn met die poepaanjagers, lopen we juist hartstikke vast. Hoe kan dat? Marijn en Ersin maken van die droge vezel een sappig verhaal.

    Interview

    • *

      Janny van der Heijden

      Denkend aan Holland

      In Denkend aan Holland ontdekken André van Duin en Janny van der Heijden Nederland vanaf het water. Ze varen langs eeuwenoude stadjes, historische landgoederen en door natuurgebieden.
      Reacties0 reactie(s)