1. Nieuws

    Nederlander kiest voor Alles-In-1

    Steeds meer Nederlandse huishoudens kiezen voor een aanbieder die naast televisie meer diensten in één abonnement aanbiedt. Daarbij kiest 62 procent van de huishoudens voor triple play.
    Jarco Kriek
    17 november 2012
    comments 0
    Nederlander kiest voor Alles-In-1

    Steeds meer Nederlandse huishoudens kiezen voor een aanbieder die naast televisie meer diensten in één abonnement aanbiedt. Daarbij kiest 62 procent van de huishoudens voor triple play.

    The Phone House concludeert dit naar aanleiding van een onderzoek dat men onder duizend Nederlanders heeft uitgevoerd. Hieruit blijkt dat 87 procent van de huishoudens bij een aanbieder meer dan twee diensten afneemt. Triple play – bij veel aanbieders ook wel Alles-In-1 genoemd – is hierbij het populairst.

    Televisie, internet en telefonie

    Triple play bestaat uit het leveren van televisie-, internet- en vaste telefoniediensten. Uit het onderzoek blijkt dat 62 procent van de ondervraagde Nederlanders voor deze combinatiedienst kiest. Veertien procent kiest voor de combinatie televisie en internet. Internet en vaste telefonie wordt door elf procent als gecombineerd abonnement afgenomen.

    Harddiskdecoder

    De voornaamste redenen om een Alles-In-1 pakket af te nemen zijn het gemak en kostenvoordeel. Veel afnemers van een Alles-In-1 krijgen een harddiskrecorder meegeleverd. Voor 35 procent is dit een onmisbaar onderdeel van het combinatiepakket. Voor 25 procent is het kunnen pauzeren van tv-programma's een belangrijk onderdeel van het pakket. Van de Nederlanders met een Alles-in-1 pakket heeft 22 procent interesse voor tv-kijken op tablet of smartphone en 19 procent voor muziekdiensten zoals Spotify. Mobiele telefonie wordt door 38 procent als een goede toevoeging aan het Alles-In-1 pakket gezien. Ook staat één op de tien Nederlanders open voor toevoeging van energielevering aan het pakket.

    Triple playAlles-In-1televisieinternettelefonieZiggoKPNUPCCanalDigitaalGlashart MediaCaiwayTele2

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP The Devil Wears Prada

    The Devil Wears Prada
    om 07:28 uur
    Verfilming van Lauren Weisbergers gelijknamige bestseller, waarin ze schriftelijk wraak neemt op de tirannieke Vogue-hoofdredactrice Anna Wintour, bij wie ze haar carrière begon. Streep is geweldig als de naar Wintour gemodelleerde baas van modeblad Runway. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, kleineert en schoffeert ze haar personeel, onder wie haar kersverse assistente Hathaway en rechterhand Tucci. Een heerlijke lichtgewicht film, waarin oppervlakkigheid tot kunst wordt verheven en de acteurs met zichtbaar plezier hun werk doen.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)