1. Nieuws

    Nieuw uiterlijk voor FOXlife

    Vrouwenzender FOXlife – onderdeel van FOX International Channels Benelux – heeft de uiterlijke vormgeving vernieuwd. Dat geldt zowel voor de tv-zender als de internetsite.
    Jarco Kriek
    1 februari 2014
    comments 5
    Nieuw uiterlijk voor FOXlife

    Vrouwenzender FOXlife – onderdeel van FOX International Channels Benelux – heeft de uiterlijke vormgeving vernieuwd. Dat geldt zowel voor de tv-zender als de internetsite.

    FOXlife werd deze week nog door Tele2 aan het zenderaanbod toegevoegd. De tv-zender is bij de meeste tv-aanbieders in aanvullende zenderpakketten aanwezig. De nieuwe vormgeving valt op door de nieuwe kleurstelling die meer gekleurd is. Op FOXlife zijn onder andere de tv-series The Mindy Project, Chicago Fire, Gilmore Girls en Nip/Tuck te bekijken. FOX, FOX Sports, National Geographic, Nat Geo Wild en 24Kitchen behoren naast FOXlife tot de zendergroep FOX International Channels Benelux.

    FOXlifeFOX International Channels BeneluxvormgevingNational Geographic ChannelNGCNat Geo WildFOXFOX Sports24Kitchen

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.